Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:58:42 GMT

افشاگری ستاره آرژانتینی؛ گاسپرینی به من حمله کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۲۷۶۳

افشاگری ستاره آرژانتینی؛ گاسپرینی به من حمله کرد

پاپو گومس ستاره آرژانتینی سابق آتالانتا ادعا کرد جانپیرو گاسپرینی مربی باشگاه، قصد زدن او را داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پاپو گومس کاپیتان سابق آتالانتا و جانپیرو گاسپرینی سرمربی باشگاه برای هفته ها با یکدیگر به مشکل خورده‌ بودند و رابطه خوبی نداشتند.

در بازی آتالانتا و میتیلند در دور گروهی لیگ قهرمانان بود که گاسپرینی بین نیمه گومس را از بازی بیرون کشید و مشخص شد سرپیچی ستاره آرژانتینی از دستورات تاکتیکی دلیل تعویض زودهنگامش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

گومس از این مسئله بسیار ناراحت بود و رابطه شکرآب او با سرمربی باتجربه آتالانتا هرگز درست نشد.

 پاپو گومس که از سال 2014 در عضویت باشگاه آتالانتا بود، در پنجره زمستانی 2021 از جمع آبی‌وسیاه پوشان برگامو جدا و راهی سویا شد. او می‌گوید در جریان بازی آتالانتا و میتیلند در لیگ قهرمانان اروپا، گاسپرینی قصد داشته به او حمله فیزیکی کند.

 

ستاره سویا در گفت‌وگو با روزنامه "لا ناسیون" آرژانتین درباره این ماجرا گفت:« من از دستورات تاکتیکی گاسپرینی اطاعت نکردم. 10 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود و او از من خواست در سمت راست بازی کنم، در حالی که من داشتم خیلی خوب در سمت چپ بازی می‌کردم، برای همین به گاسپرینی گفتم که در سمت راست زمین بازی نمی‌کنم. با انجام این کار در حین برگزاری بازی و با وجود دوربین‌ها کاملاً طبیعی بود که او عصبانی شود. می‌دانستم که بین دو نیمه گاسپرینی مرا از زمین بیرون خواهد کشید و این کار را هم کرد. در رختکن و بین دو نیمه اما گاسپرینی از محدودیت‌ها فراتر رفت و سعی کرد به من حمله فیزیکی کند.»

 

 

 

 

گومس در ادامه گفت:« وقتی حمله فیزیکی وجود داشته باشد، شرایط غیرقابل تحمل می شود، بنابراین درخواست ملاقات با آنتونیو پرکاسی رئیس باشگاه را دادم و به او گفتم که هیچ مشکلی برای ادامه کار ندارم چون قبول دارم که اشتباه کرده‌ام و به عنوان کاپیتان تیم خوب رفتار نکردم، من یک الگوی بد بودم که از مربی سرپیچی کرده بود، اما به رئیس باشگاه گفتم که گاسپرینی باید از من عذرخواهی کند. روز بعد جلسه‌ای با حضور کل اعضای تیم داشتیم و من از سرمربی و هم‌تیمی‌هایم بابت اتفاقی که افتاده بود، عذرخواهی کردم، اما گاسپرینی از من عذرخواهی نکرد.

پس از چند روز از آن ماجرا به رئیس باشگاه گفتم که نمی‌خواهم در آتالانتا باشم و با گاسپرینی کار کنم. رئیس باشگاه هم در پاسخ به من گفت که نمی‌گذارد از تیم جدا شوم، او نمی‌خواست مرا از دست بدهد. طناب‌کشی از همانجا شروع شد و آنها من را از تیم اصلی جدا کردند و تنها با تیم ذخیره‌ها تمرین می‌کردم. این رفتار زشتی از جانب باشگاه بود چون بعد از هفت سال بازی در آتالانتا و تمام کارهایی که برای این باشگاه انجام داده بودم، مرا کنار گذاشتند. آنها رفتار بدی با من داشتند. رئیس باشگاه عرضه نداشت که از گاسپرینی بخواهد از من یک عذرخواهی ساده کند. این پایان همه چیز بود.»

 

 

 

 

لازم به ذکر است که گاسپرینی امروز ادعای گومس را تکذیب کرد و گفت که حمله فیزیکی از جانب خود بازیکن بوده است.

 

پاپو گومس آرژانتینی در 252 بازی برای آتالانتا به میدان رفت و آمار 59 گل‌زده را خود برجای گذاشت.

جیان پیرو گاسپرینی سویا آتالانتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا آتالانتا حمله فیزیکی رئیس باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏

به گزارش "ورزش سه"، دعوای رسانه‌ای بین ارلینگ هالند و روی کین ‏را اسطوره منچستریونایتد آغاز کرد و این درگیری ظاهرا به این زودی ‏به پایان نخواهد رسید. ‏

روی کین اولین بار در یک برنامه تلویزیونی گفت هالند بازیکنی در حد ‏لیگ دسته سه انگلیس است. آن روزها مدتی بود که هالند نه تنها ‏نمی‌توانست برای سیتی گلزنی کند در بازی‌ها عملکرد جالبی هم ‏نداشت. ‏

ولی ستاره نروژی دیشب دوباره به روزهای اوجش بگرشت و چهار بار ‏دروازه وولوز را باز کرد. این درخشش فرصتی برای هالند بود تا جواب ‏روی کین را بدهد. هالند گفت:" به آن مرد واقعا اهمیت نمی‌دهم". ‏

امروز مشخص شد که حرف دیشب هالند به روی کین برخورده است. ‏ستاره سابق یونایتد که مشخص بود از هالند خشمگین است کار را ‏به توهین کشاند و به اسکای گفت:" هالندی که ما دیروز دیدیم خیلی ‏خوشحال نبود. رفتارش مثل یک بچه لوس و ننر بود. به نظر من ‏بازیکنی که با سرمربی و ستاره تیمش مشکل دارد به تیم کمکی ‏نمی‌کند ولی چون دیشب بازی را بردند و او گل هم زد همه این را ‏فراموش کردند". ‏

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • آمار خیره‌کننده مسی در سال ۲۰۲۴
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم