Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@18:50:08 GMT

دومنیکو براردی درخواست خروج از ساسولو را داد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۳۱۷۵

پس از خروج مانوئل لوکاتلی، حالا براردی خواهان جدایی از ساسولو است.

دومنیکو براردی می خواهد به همکاری خود با ساسولو خاتمه دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، دومنیکو براردی می خواهد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، ساسولو را ترک کند. او از باشگاه خواسته تا اجازه خروج او را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق تنها ساعتی پس از رسمی شدن انتقال مانوئل لوکاتلی به یوونتوس رخ داده است. براردی با 105 گل در 291 بازی، بهترین گلزن تاریخ ساسولو به حساب می آید. این وینگر 27 ساله در یورو 2020 هم تیم ملی ایتالیا را همراهی کرد و زننده پنالتی اول آتزوری در فینال بود. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با صادق درودگر: اگر دو بازیکن به تیم ملی 2006 می دادیم صعود می کرد رضایت فرهاد به جدایی قائدی وابسته به جذب رایان تفضلی و یک بازیکن دیگر پرسپولیس بیش از 15 میلیارد به احمد نوراللهی می داد/ ادعای رسانه داخلی پروژه جدید باوارایی ها؛ جذب بازیکنان جوان آلمانی برای آینده طعنه بازیکن سابق بسکتبال بارسلونا: حالا که مسی رفته، همه آرم باشگاه را می بوسند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران