Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت شب دهم محرم الحرام سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در مراسم شب دهم محرم در حومه جنوبی بیروت گفت: به این راه ادامه خواهیم داد و در مقابل تهدیدات و جنگ های اقتصادی سیاسی امنیتی و رسانه ای و سختی معیشت صبر خواهیم کرد و پرچم حسین را زمین نخواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب الله ادامه داد: پیام ما در این شب و همچون تمامی شب های دهم محرم هر سال این است که ما با شرایط دشوار و چالش ها و تهدیدات مواجه هستیم اما این مسیر به پیروزی الهی منجر خواهد شد و تکیه گاه ما صبر و آگاهی و جهاد است.

سید حسن نصرالله با تشکر از تمام عوامل برگزاری مراسم عزاداری حسینی بر حفظ شعائر و آداب و رسوم عاشورایی تاکید کرد.

وی همچنین از توافق و تفاهم بین حزب الله و جنبش امل برای عدم برگزاری مراسم روز عاشورا به دلیل شرایط کرونایی خبر داد.

دبیرکل حزب الله در عین حال بر گرامیداشت مراسم عزاداری محرم نسلی بعد از نسل دیگر تا روز قیامت تاکید کرد.

سید حسن نصرالله گفت: از امام حسین آموختیم که بی توجه به امور نباشیم این در حالی است که امروز برخی به امور امت اهتمام ندارند.

حادثه کربلا به ما درس داد که در مقابل یاری حق و رویارویی با باطل بی طرف نباشیم و این درسی است که مقاومت اسلامی آن را فرا گرفته است.

کد خبر 5284314

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسن نصرالله ماه محرم عاشورا حزب الله لبنان افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا عراق طالبان افغانستان تحولات افغانستان اشرف غني فلسطین لبنان رژیم صهیونیستی شهر کابل ترکیه روسیه سوریه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بخشنامه مدیرکل حقوقی گمرک باطل شد
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟