Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا محمدیان رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس با اشاره به مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: با توجه به اینکه حفظ سلامت مردم اولویت اصلی و خط قرمز هیئات مذهبی نیز هست، براساس مصوبه جدید تغییراتی در برنامه هیئات مذهبی ایجاد شده است.

او افزود: اجتماع بزرگ هیئات مذهبی شیراز که در سال‌های گذشته در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شد امسال به دلیل شیوع گسترده کرونا برگزار نمی‌شود و برنامه محدودی تنها از سوی حرم مطهر تدارک دیده شده و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس با اشاره به محدود شدن پخت و توزیع نذری در هیئات نیز افزود: هیئات مذهبی استان فارس امسال نذورات خود را در قالب بسته‌های معیشتی یا به صورت خشکه به نیازمندان ارائه دادند.

محمدیان با تاکید بر اینکه مجموعه هیئات مذهبی خود را از مردم جدا نمی‌داند، بیان کرد: به عبارت درست‌تر این مردم هستند که هیئات را تشکیل می‌دهند بنابراین از ابتدای این بیماری مجموعه هیئات در کنار مردم فعالیت‌های زیادی داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به بسته‌های معیشتی و ضدعفونی کردن معابر اشاره کرد.

او تصریح کرد: از پارسال تا نیمه امسال بالغ ۵۰۰ هزار بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی استان فارس در میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده که عدد بسیار بالایی است و نشان از همت و همدلی عزاداران حسینی است.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس تصریح کرد: هیئتی‌ها اگر بنا باشد کاری انجام دهند بدون تبلیغ خاصی و بدون سروصدا کردن خاضعانه انجام می‌دهند و سعی می‌کنند در انجام کار‌ها و اموری که برعهده‌شان گذاشته شده که خضوع داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هیئات مذهبی فارس بسته معیشتی نیازمندان فارس کرونا ویروس هیئات مذهبی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حمیدرضا کریمی فرد افزود: از ابتدای راه‌اندازی نیروگاه‌های خانگی برق خورشیدی از سال ۹۵ در استان فارس تاکنون، بیش از۳۸ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در استان تولید شده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته یک مزرعه خورشیدی با مجموع ظرفیت ۵۰۰کیلو وات در استان با سرمایه‌گذاری ۱۲۵هزار میلیون ریال نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
به گفته کریمی فرد، افزون بر نیروگاه‌های خورشیدی خانگی (کوچک مقیاس)، تعداد پنج نیروگاه بزرگ خورشیدی نیز به ظرفیت ۳.۲ مگاوات در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق فارس فعال هستند.
وی متوسط میزان تابش این استان را بین ۲ هزار تا ۲هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت بر متر مربع در سال عنوان کرد و گفت: این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس درباره شرایط راه اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان گفت: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.
انرژی خورشیدی یک منبع اساسی از انرژی تجدیدپذیر است و بسته به نحوه جذب و توزیع انرژی خورشیدی یا تبدیل آن به برق خورشیدی، فناوری‌های آن به دو دسته خورشیدی غیرفعال و خورشیدی فعال تقسیم می‌شوند. تکنیک‌های خورشیدی فعال شامل استفاده از سیستم‌های فتوولتائیک، انرژی خورشیدی متمرکز و گرمایش آب خورشیدی برای مهار انرژی است.


دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان