Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین گفته‌های سرمایه گذاران،شرکت اپل سعی دارد صنعت خود را به سمت سرمایه گذاری بیشتر در پنل‌های صفحه نمایش مینی LED هدایت کند نه از طریق آیپد (که اولین دستگاه‌هایی هستند که از نوع صفحه نمایش جدید برخوردارند) بلکه از طریق ۱۴ آتی؛ و مک بوک ۱۶ اینچی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که محموله‌های مک بوک در چند سال گذشته بسیار در حال رکود بوده اند، مدل‌های جدید که در ماه سپتامبر یا نوامبر رونمایی می‌شوند طوفانی از تغییرات سخت افزاری خوشایند را برای کاربران خواهند آورد که حمل و نقل را حداقل ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته بهبود می‌بخشد.

بخشی از تغییرات شامل نسل بعدی سیلیکون اپل (Apple M۱X) می‌شود، اما برخی تغییرات نامطلوب را نیز کنار می‌گذارد - حذف نوار لمسی، بازگشت کابل شارژ MagSafe و اضافه کردن یک پورت HDMI مناسب و کارت خوان SD؛ و البته نمایشگر‌های مینی LED. اپل مشغول امضای تأمین کنندگان مینی LED است، اما اگر بقیه صنعت لپ تاپ از این فناوری استفاده کند، افزایش تولید منجر به در دسترس بودن بهتر و هزینه کمتر می‌شود، که برای اپل یک برد است.

 ابتدا شاهد ورود MacBook Pro ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی خواهیم بود، اما گفته می‌شود که اپل در حال کار بر روی MacBook Air ۱۳ اینچی با صفحه نمایش مینی LED است  (یک iPad Pro ۱۱ با مینی LED برای سال آینده نیز در حال کار است).

پیش بینی می‌شود که اپل در سال ۲۰۲۳ به سمت میکرو LED حرکت می‌کند. با وجود نام‌های مشابه، پنل‌های مینی LED از نوع LCD‌هایی با تعداد زیاد مناطق کم نور هستند. بهبود OLED پانل‌های اولیه micro-LED بسیار گران بوده، و بنابراین فقط در تعداد محدودی از محصولات موجود خواهند بود.

بیشتر بخوانید

بررسی تغییرات محصولات جدید و هوشمند اپل

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل مک بوک اپل مینی LED

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی