Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله حبیب‌نیا مدیر آب و فاضلاب شهرستان دشتیاری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: طی دو توافقنامه‌ای که امضا شده قرار بوده است به ۲۰ روستا با کمک خیران آبرسانی شود که هفت روستا امروز عملیات آن پایان یافت.

وی افزود: ۱۳ روستای دیگر نیز به زودی عملیات اجرایی آبرسانی آن انجام خواهد شد و مطمئن باشید ما از ظرفیت خیران برای آبرسانی به روستا‌ها نهایت استفاده را خواهیم کرد و در جذب خیران نهایت تلاش خود را برای آبرسانی به همه روستا‌های شهرستان به کار بسته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آب و فاضلاب دشتیاری با اشاره به اینکه این اقدام زیبا در روز تاسوعای حسینی بهره‌برداری شده است، تصریح کرد: این روز بزرگ را به همه هموطنان تسلیت می‌گویم و از خیرانی که در این حوزه‌ها ورود می‌کنند، کمال تشکر را دارم.

حبیب‌نیا ادامه داد: ان‌شاءالله به زودی هر دو گروه خیری به موضوع آبرسانی به روستا‌ها ورود خواهند کرد و ما نیز برای آن‌ها همه تجهیزات را در اختیار قرار خواهیم داد، همچون اکنون که با همکاری خیران کار را جلو می‌بریم و از همه خیران نیز دعوت می‌کنیم که در راه خدا چنین اقداماتی را انجام بدهند تا دیگر شاهد این عمق از محرومیت در استان نباشیم؛ بنابراین گزارش، یکی از گروه‌های خیری فعال در سیستان و بلوچستان گروه مالکوم ایکس است که پیش از این نیز تعداد زیادی روستا را آبرسانی کرده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب آبرسانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن