Web Analytics Made Easy - Statcounter

با جدایی لیونل مسی از بارسلونا، پیراهن شماره ۱۰ این تیم خالی شد و حالا باشگاه درباره اعطا یا ندادن آن به بازیکنی دیگر تصمیم‌گیری کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، تسنیم به نقل از نشریه اسپورت نوشت:

باشگاه بارسلونا قصد دارد پیراهن شماره ۱۰ این تیم که در ۱۶ سال اخیر بر تن لیونل مسی بود را پس از جدایی این ستاره آرژانتینی بایگانی کند، البته فعلاً برای یک سال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی دو هفته پیش با جدایی‌اش از بارسلونا همه هواداران این تیم را شوکه کرد. او با اینکه خواهان ماندن بود و حتی برای امضای قرارداد جدیدش با بارسلونا به کاتالونیا برگشته بود، به دلیل ناتوانی باشگاه در پرداخت حقوقش مجبور شد این تیم را ترک کند و به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود.

با جدایی مسی بحث‌هایی درباره اینکه آیا پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا باید بایگانی شود یا نه شکل گرفت هرچند طبق مقررات لالیگا، بایگانی کردن یک شماره غیرمجاز است. با این حال باشگاه بارسلونا تصمیم دارد که پیراهن مسی را در فصل جدید به هیچ بازیکنی ندهد. در واقع ظاهراً باشگاه بارسلونا قصد دارد هر بازیکنی ارزش‌ها و لیاقتش برای پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ این تیم را نشان داد، این پیراهن را به او بدهد.

در صورتی که در ادامه فصل نظر باشگاه تغییر کرد و تصمیم به اعطای پیراهن شماره ۱۰ این تیم به یک بازیکن دیگر گرفته شد، ممکن است که این پیراهن به یکی بازیکنان جوانی که از آکادمی لاماسیا برای تقویت تیم تحت هدایت رونالد کومان به تیم اصلی راه یافته است، داده شود.

نشریه اسپورت همچنین با رد شایعه‌ای که اخیراً منتشره شده، نوشته است اگر فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی آبی و اناری‌ها در این تیم بماند هم پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا به او داده نخواهد شد.

پیراهن شماره ۱۰ بارسا از سال ۲۰۰۹ که رونالدینیو از این تیم جدا شد تا پایان فصل گذشته در اختیار لیونل مسی قرار داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پروجا در دیدار نهایی لیگ ایتالیا مقابل مونزا با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد. بدین ترتیب شاگردان لورنتستی قهرمان این فصل لیگ ایتالیا شدند. ویلفرد لئون در این دیدار ۲۵ امتیاز به دست آورد تا سهم پررنگی در قهرمانی تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: جدایی ستاره کهنه‌کار برزیلی از چلسی + عکس

این بازیکن کوبایی‌الاصل که برای تیم ملی لهستان بازی می‌کند در شبکه اجتماعی‌اش نوشت:‌ داستان من در پروجا به پایان رسیده است و همین‌جا می‌خواهم از همه افرادی که در باشگاه به من کمک کردند تشکر می‌کنم. می‌خواهم از سیمونه جیانلی، گرگور روپرت، دیویده کاندلارو، فلاویو گوالبرتو، روبرتو روسو، سباستین سوله، وسیم بن تارا، ژسوس هررا، تیم هلد، اوله پلوتنیتسکی، کامیل سمنیوک، ماسیمو کولاچی و الساندرو توسکانی تشکر کنم.

من توانستم در پروجا با لورنزو برناردی، ویتالی هاینن، نیکولا گربیچ، آندره آناستازی و آنجلو لورنتستی کار کنم. از هر یک از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و پیشرفت کردم.

بدون شک لئون سهم زیادی در موفقیت های تیم پروجا در فصول اخیر داشته است. او در بخش پایانی نامه خداحافظی‌اش از پروجا نوشت: شخصاً هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم تا هر چه بیشتر جام به دست بیاورم. ۱ اسکودتو، ۳ جام حذفی ایتالیا، ۴ سوپرکاپ ایتالیا، ۲ جام جهانی باشگاه ها ممکن است برای کسی کافی نباشد. اما برای من زیاد است. من از آنچه در پروجا به دست آوردم خوشحال و راضی هستم.

لئون با تیم لوبلین در لهستان به توافق رسیده است و قصد دارد فصل آینده در این تیم لهستانی بازی کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228984 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس