Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@06:31:57 GMT

زمان جدایی مهدی قایدی از استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۴۱۲۵

زمان جدایی مهدی قایدی از استقلال مشخص شد

به نظر می‌رسد که کار پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات نهایی شده باشد و تنها زمان اعلام رسمی این خبر باقی مانده است. آنگونه که رسانه‌های اماراتی نوشته اند، این انتقال در ازای ۲ میلیون یورو انجام شده و باشوی کوچک از فصل آینده در فوتبال امارات توپ خواهد زد.

رسانه اماراتی اسپورت نیوز در توئیتر مدعی شد که شرط استقلال برای انجام این انتقال، حضور قایدی مقابل الهلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در تاریخ ۲۲ شهریور در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف این تیم عربستانی می‌روند و احمد مددی مدیرعامل استقلال در سفر خود به دبی و دیدار با مدیران این تیم، حضور قایدی در این بازی را یکی از شروط انتقال اعلام کرده است.

بدین ترتیب قایدی پس از برگزاری دیدار با الهلال راهی امارات شده و به صورت رسمی به شباب الاهلی می‌پیوندد. این صفحه توئیتری در خبر دیگری نوشته است که قایدی برای انجام دیدار با الهلال، سه دیدار تیم جدیدش مقابل الامارات، عجمان و العروبة را از دست می‌دهد.

باید دید در بازگشت احمد مددی به ایران، باشگاه استقلال به صورت رسمی این اخبار را تأیید می‌کند یا خیر. چنانچه مدیران این تیم توانسته باشند مبلغ ۲ میلیون یورو را از شباب الاهلی دریافت کنند، بخشی از نگرانی فرهاد مجیدی بابت تمدید با ستاره‌های فصل گذشته و پیش پرداخت برای جذب بازیکنان جدید رفع خواهد شد.


ورزش ۳

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام ترکیب استقلال را برای دیدار با تراکتور در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر مشخص کرد: 

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی