Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:42:46 GMT

لزوم توجه شهورندان به رعایت دستور العمل های بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۴۳۱۲

لزوم توجه شهورندان به رعایت دستور العمل های بهداشتی

آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونای در استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون دو هزار و ۸۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه همچنان آمارها در استان گیلان صعودی است، گفت: تعداد بستری‌های روزانه نیز روند صعودی دارد و در شبانه روز گذشته ۳۷۵ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرزاده با اشاره به اینکه از مجموع بیماران ۲۰۵ بیمار در شرایط بد قرار داشته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: همه این آمارها نشان دهنده فعالیت کرونا دلتا در گیلان است که شهروندان باید به هشدارها توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: از مجموع دو هزار و ۸۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان ۴۱۴ بیمار در شرایط بد و وخیم قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش تخت‌های بیمارستانی و ارائه مطلوب خدمات درمانی به بیماران کرونایی، تأکید کرد: شهروندان باید با دقت و جدیت بیشتری دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی استفاده از ماسک، عدم حضور در دورهمی ها و تجمعات، رعایت دقیق دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را از مهم‌ترین راهکارها برای جلوگیری از ابتلاء و انتشار بیشتر ویروس کرونا اعلام کرد.

حیدرزاده با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از همه شهروندان خواست در هنگام حضور در این مراسم همه نکات و دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 5284293

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشكی گیلان ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم مراسم عزاداری واکسن کرونا شیوع کرونا محدودیت های کرونایی عکس استانها رسانه هیئت بوشهر آمار کرونا هیئت مذهبی کرمانشاه تاسوعا و عاشورا دستور العمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی