Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@04:01:39 GMT

واردات واکسن هلال احمر از مرز ۱۷ میلیون دُز گذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۴۳۲۶

واردات واکسن هلال احمر از مرز ۱۷ میلیون دُز گذشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کریم همتی از واردات محموله‌ی جدیدی واکسن کرونا، تهیه شده از سوی هلال‌احمر به کشور خبر داد و افزود: با واردات پانزدهمین محموله واکسن کرونا به کشور، هلال‌احمر برای دو برابر شدن واردات واکسن طی شهریور ماه تلاش مضاعف خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: واردات واکسن از چین به ایران همچون گذشته توسط هلال‌احمر انجام و محموله دریافتی در فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با اعلام اینکه واردات واکسن از سوی هلال‌احمر همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: در مجموع تاکنون ۱۵ محموله شامل ۱۷ میلیون و ۶۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط ۱۷ پرواز به کشور منتقل شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پیگیری های اخیر رئیس جمهور و مذاکره با همتای چینی افزود: جمعیت هلال‌احمر بنا بر رسالت خود و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و حمایت های رئیس جمهور و دولت محترم، از شهریور ماه واردات واکسن را در هر هفته به ۵ میلیون دُز خواهد رساند و در پایان شهریور ۲۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور می‌شود که میزان کلی واردات به نزدیک ۴۰ میلیون دُز می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان تاسوعا اشرف غنی عاشورا کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان هلال احمر واکسن کرونا واردات واکسن محموله واکسن محرم افغانستان تاسوعا اشرف غنی عاشورا کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان واردات واکسن میلیون د ز هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در ۴۸ ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

محمودی تصریح کرد: ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون