Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش جام جم آنلاین  آذربایجان‌شرقی، داود بهبودی در حاشیه چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز گزارش عملکردی از جلسات کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان در خصوص محلات هدف بازسازی و بازآفرینی شهری، تشکیل دفاتر تسهیل‌گری و جلب مشارکت مردم، توانمندسازی، آموزش و ارتقاء سرمایه اجتماعی ارائه شد که مورد توجه و تقدیر استاندار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سال گذشته بیش از 140 پروژه را در استان از طریق جلب مشارکت‌های عمومی- خصوصی اجرا کردیم و امسال نیز باید از این ظرفیت‌ها بهره بریم.

بهبودی یادآور شد: با تلاش‌هایی که انجام گرفته پاداش پایان خدمت و خرید مانده مرخصی بازنشستگان سال 1399 دستگاه‌های اجرایی تامین شده که بخشی از دستگاه‌های اجرایی طی هفته گذشته این مطالبات را پرداخت کردند و مابقی هم در ایام آتی و تا پایان مردادماه پرداخت خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی سهم اعتبارات  محرومیت زدایی استان را حدود 700 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قرار است این اعتبارات در بخش‌هایی مثل راه روستایی، آب و آموزش، بهداشت و آبخیزداری و ... با اولویت پروژهای نیمه تمام توزیع شود.

وی اذعان داشت: اعتباری در حدود 600 میلیون تومان نیز برای آبرسانی سیار واحدهای عشایری در نظر گرفته شده که برای توزیع، در اختیار سازمان امور عشایر قرار می‌گیرد.

بهبودی ادامه داد: در جلسه امروز مصوبات کارگروه امور زیربنایی نیز در خصوص اصلاح حریم شهرستان ورزقان و احداث یک شهرک گردشگری و ویلایی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مورد پیشنهاد افزایش حریم شهرستان بستان‌آباد به میزان 40 هکتار با رعایت الزامات آمایشی و سایر ملاحظات فنی و تخصصی اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز سازمان مدیریت اعتبارات محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری مفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.

دهقانی بیان کرد: تمامی هزینه این اعتبارات توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده و هزینه می‌کنند، نظارت می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان