Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@08:19:31 GMT

ترافیک روان پایتخت در روز عاشورای حسینی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۴۹۰۷

ترافیک روان پایتخت در روز عاشورای حسینی

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی امروز پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ ضمن تسلیت عاشورای حسینی اظهار کرد: طبق رصدهایی که از صبح داشتیم ترافیک در بزرگراه‌های شهید همت، شهید حکیم، اما علی (ع)، شهید نواب صفوی در هر دو مسیر و همچنین و دیگر معابر بزرگراهی شهر تهران خلوت و در حال حرکت و بدون مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رنجبر تاکید کرد: وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر تهران نیز خلوت بوده و بدون ترافیک می‌باشند و تردد در آنها بدون مشکل است.

او گفت: البته همکاران ما به صورت گسترده در معابر بزرگراهی مستقر هستند تا شاهد هیچ حادثه‌ای نباشیم. از شهروندان نیز می خواهیم سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور پایتخت ترافیک شهر تهران ترافیک شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است