Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی اسدی سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به اوج گیری موج پنجم بیماری کرونا در استان و بستری شدن تعداد زیادی از هم استانی‌های ما، ظرفیت اختصاصی بیمارستان‌های دانشگاه به پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی افزود: افزایش بیماران کرونایی علاوه بر افزایش بار کاری و خستگی کادر درمان، نیاز بیشتر به تامین تجهیزات و اقلام پزشکی را به همراه خواهد داشت که در این شرایط به کمک نیکوکاران و خیرین نیاز داریم.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۰۶ هزار سبد معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی

او عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مختلفی از جمله کپسول اکسیژن، اقلام مصرفی پزشکی، ویلچر و ... از سوی خیرین بزرگوار به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شده است.

اسدی گفت: خیّرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۰۰۳۰۰۳۰۰ و یا شماره کارت مجازی ۵۸۹۴، ۶۳۷۰، ۰۰۰۹، ۰۹۶۶ در بانک رفاه کارگران واریز کنند.

 سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: برای کمک‌های غیر نقدی نیز می‌توان به آدرس بجنورد، بلوار دولت، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و کد پستی ۹۴۱۴۹۷۵۵۱۶ ارسال کرد.

او با اشاره به این که در حال حاضر کپسول اکسیژن، مانومتر، فشار سنج، پالس اکسی متر انگشتی، الکتروشوک و دستگاه ونتیلاتور از نیاز‌های بیمارستان‌ها است، گفت: لیست کامل اقلام موردنیاز بیمارستان‌های استان و حدود قیمت آن‌ها در صفحه اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیّرین سلامت در وب سایت دانشگاه به آدرس https://b۲n.ir/w۸۹۳۱۶ قرار داده شده است.

 سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تمام خیّرین داخل و خارج استان در جهت تهیه اقلام موردنیاز برای مبارزه با این ویروس منحوس دعوت کرد.

اسدی عنوان کرد: خیرین می‌توانند برای دریافت پاسخ پرسش‌های احتمالی از طریق شماره تماس ۳۱۵۱۱۱۹۰ (۰۵۸) با کارشناسان ذیربط تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی علوم پزشکی خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اداره سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند