Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:43:28 GMT

تربیت نسل حسینی در مجموعه فرهنگی عاشوراییان اصفهان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۵۲۴۷

تربیت نسل حسینی در مجموعه فرهنگی عاشوراییان اصفهان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مجموعه فرهنگی عاشوراییان اصفهان، در خیمه عزای حسینی با برگزاری هیئت تلویزیونی آیین عشق‌بازی، به تربیت نوجوانان حسینی می‌پردازد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هیئت عاشوراییان، یکی از هیئات باسابقه اصفهان است که جوانان زیادی را در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله جذب می‌کند، این هیئت امسال هم با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی، خیمه عزای حسینی را برپا کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هیئت تلویزیونی « آیین عشق‌بازی » نیز که درکنار خیمه عاشوراییان برگزار می‌شود، برای نوجوانان و خانواده‌های آنان ویژه‌برنامه‌ای جهت شناخت بیشتر حماسه عاشورا و امام حسین(ع) برگزار می‌کند.

رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری اصفهان / چراغ روضه اینجا روشن است + فیلممراسم عزاداری هیئت عاشوراییان اصفهان به روایت تصویرروایت تصویری تسنیم از ‌تاسوعای حسینی در مسجد جامع اصفهان

به‌گزارش تسنیم، تربیت نسل حسینی و آشنایی جوانان با حماسه‌های عاشورا و یاران صادق امام حسین(ع) که حتی از کوچکترین عضو خانواده خود برای دفاع از اسلام گذشت، یکی از وظایف ملت اسلامی است.

انتهای پیام/174/ش

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • فیلم| عزاداری شهرستان‌های اصفهان در سوگ شهادت رئیس مذهب شیعه