Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مراسم روز عاشورا و شام غریبان در مازندران برگزار‌ می‌شود، اما نه تجمیعی بلکه هیاتی‌ و با رعایت پروتکلهای بهداشتی خواهد بود. - اخبار استانها -

 حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه مراسم روز عاشورا و شام غریبان در مازندران تعطیل نیست، گفت: شیوه برگزاری مراسم به تمامی شهرستان‌ها ابلاغ شده و باید بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همه عزاداران حسینی و هیات‌های مذهبی و هیات‌امنا های اماکن مذهبی در رعایت پروتکل و دستورالعمل‌ها از ابتدای محرم تاکنون برای برگزاری مراسم عزاداری یادآوآور شد: تمامی 4 هزار و 200 هیئت مذهبی فعال مازندران این ایام همراهی خوبی در برگزاری مراسم منظم و بهداشتی داشتند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از همه عزاداران و مسئولین برگزاری خواست تا در برنامه امروز که اوج ارادت و عزاداری محبان اهل بیت است نیز همانند روزهای قبل دستورالعمل‌ها را رعایت کنند، تصریح کرد: مراسم عاشورا در هیات های مذهبی با رعایت دقیق پروتکل ها و موازین بهداشتی برگزار می شود و تجربه پارسال ثابت کرده که عزاداران مقید به رعایت شیوه‌نامه‌ها هستند‌.

عزاداری لرستانی‌ها در شب عاشورای حسینی به روایت تصویر فرمانده سپاه استان کرمان: "مکتب حاج قاسم" مکتب عاشورا و امامین انقلاب است روایت تسنیم از شور و شعور حسینی شب عاشورا در دروازه عتبات عالیات/ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هیأت‌های مذهبی

 

حجت‌الاسلام شکریان با بیان اینکه عشق و ارادت ملت مسلمان ایران را به  محرم و سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش غیر قابل توصیف است خاطر نشان کرد: امت اسلامی باید از سبک و سیره شهیدان دشت نینوا الگو بگیرند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند