Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایالات متحده از مرگ بیش از ۱۰۰۰ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در روز سه شنبه خبر داده است.

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز نوشت: شیوع گسترده سویه دلتای ویروس کرونا و پایین بودن نرخ واکسیناسیون در برخی ایالت ها موجب شده است تا روند مرگ و میر در آمریکا بار دیگر صعودی شود به طوری که تنها در روز سه شنبه بیش از ۱۰۰۰ نفر در این کشور جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، فوت بیش از ۱۰۰۰ نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا نشان می دهد در هر ساعت حدود ۴۲ نفر جان باخته‌اند.

آمارهای رویترز نیز نشان می دهد موارد فوت روزانه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا طی ماه گذشته افزایش داشته و به طور متوسط به ۷۶۹ نفر رسیده که این بالاترین رقم از اواسط آوریل است.

دولت بایدن سه شنبه تایید کرده است که قصد دارد محدودیت های کرونایی و قوانین مربوط به استفاده اجباری از ماسک در هواپیماها، قطارها و اتوبوس ها را تمدید کند.

تلفات کرونا در آمریکا به بیش از ۶۲۳ هزار نفر رسیده است، این بالاترین رکورد تلفات ناشی از این بحران در جهان به شمار می رود.

آخرین بار که تلفات ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۱۰۰۰ نفر در روز رسیده بود، مربوط به ماه مارس است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا در آمریکا دولت بایدن کرونا در آمریکا بیش از ۱۰۰۰ نفر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش رضوی ظهر شنبه در گفت وگو باخبرنگاران با بیان این که چالوس یک شهر خطی و دارای محدودیت‌هایی است، افزود: محدودیت‌های کوه، جنگل و دریا سبب شده تا چالوس به شهر خطی تبدیل شود.

وی با عنوان این که ایجاد جاده‌های موازی از جمله راهکارهای برای برون رفت از ترافیک است، افزود: ایجاد رینگ دوم شهری از طرح‌هایی است که سبب رفع گره ترافیکی می‌شود.

وی ایجاد پیاده روی و دوچرخه سواری در کنارگذر رودخانه و ساحل را از برنامه‌های پیش روی ذکر کرد و گفت: ایجاد پل دوستی و طبیعت بین نوشهر و چالوس از جمله طرح‌های پیشنهادی در منطقه به شمار می‌رود.

رضوی ایجاد جاده‌های موازی و رینگ شهری را از جمله طرح‌ها برای رفع معضل ترافیکی خواند و گفت: اتصال پل آبنما به رادیو دریا و اتصال بلوار امام رضا به چالوس محله از دیگر طرح‌ها برای کاهش بار ترافیکی است.

رئیس شورای شهر چالوس روشنایی معابر وخیابان ها را از دیگر طرح‌های مدیریت شهری برشمرد وگفت: حدود ۵۰ میلیارد تومان برای خرید و نصب روشنایی‌ها صرف شده است.

وی با بیان این که ۳۷ کیلومتر کانال در دست ساخت است، افزود: مکانیزه کردن کانال رادیو دریای چالوس نیز در دست اقدام است.

رضوی میزان هزینه کردن برای اجرای طرح آسفالت در محلات را ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: همچنین در سال جاری خرید زمین و آماده سازی و تجهیز پارک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر چالوس کشتارگاه را یکی از دغدغه‌های محلات چالوس ذکر کرد و گفت: در این دوره با احداث کشتارگاه جدید این معضل بزرگ از محله عسل سر برداشته می‌شود.

رضوی زباله را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری چالوس ذکر کرد و گفت: ظرفیت نیروگاه زباله سوز نوشهر بیش از ۲۰۰ تن است و برای امحای زباله چالوس در این نیروگاه هزینه پرداخت می‌شود.

وی با بیان این که بودجه هزار و ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری چالوس مورد تأیید هیأت تطبیق قرار گرفت، افزود: این بودجه در حوزه‌های مختلف عمرانی، جاری و غیره تدوین شده است.

وی گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان از بودجه جاری و مابقی عمرانی است.

کد خبر 6089812

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!