Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: هرمزگانی ها می توانند در روز عاشورای حسینی با شرکت در پویش نذر خون به کمک در رفع کمبود ذخایر خونی استان کمک کنند.

ایمان زارعی در گفت و گو با ایسنا، افزود:  در روز عاشورای حسینی از آحاد مردم استان دعوت می کنیم تا با نذر خون خود در این روز به وضعیت کمبود ذخایر خونی در استان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اعلام مراکز فعال و ساعات فعالیتشان، تصریح کرد: مرکز  انتقال خون بندرعباس ۸ الی ۱۳ و بعدازظهر ساعت ۱۷  الی ۲۲ در حد فاصل چهار راه مرادی به سمت فلکه برق و مرکز موقت امامزاده سید مظفر(ع) فعالیت می کنند.

زارعی ادامه داد: مرکز انتقال خون میناب، کانکس اهدای خون رودان و مرکز انتقال خون قشم صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و بعدازظهر از ساعت  ۱۷ الی ۲۰ آماده دریافت خون از مراجعه کنندگان هستند.

مدیر کل انتقال خون هرمزگان با اشاره به اینکه در تمامی مراکز انتقال خون تمامی نکات بهداشتی سر سختانه اعمال می‌شود و بهبود یافتگان کرونا می‌توانند یک ماه از بهبودی کامل نسبت به اهدای خون اقدام کنند، اضافه کرد: آن دسته از افرادی که از زمان تزریق دوز اول یا دوم واکسن آسترازینکا و یا اسپوتنیک آنان ۲۸ روز گذشته باشد نیز می‌توانند خون اهدا کنند اما سایر دریافت‌کنندگان واکسن‌ها هیچ محدودیتی برای اهدای خون ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا