Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:38:20 GMT

قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۵۷۲۶

قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار

امیر سرتیپ شهرام با بیان اینکه قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار، گفت: ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم.

به گزارش برنا، امیر سرتیپ شاهرخ شهرام مدیرعامل سازمان صنایع ‍ الکترونیک ایران با حضور در منطقه پدافندهوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی تجهیزات و قطعات ساخته شده در این سازمان مورد استفاده در سامانه‌های پدافندی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ شهرام در حاشیه این بازدید ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: فلسفه مهم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) استقامت و مقاومت دربرابر دشمنان است و وظیفه شرعی همه مردم در شرایط کنونی که دشمنان می‌خواهند این ایستادگی و پایداری را بشکنند برگزاری هرچه باشکوه‌تر عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

مدیرعامل سازمان صنایع ‍ الکترونیک ایران در ادامه خاطر نشان کرد: در میان نهضت‌هایی که پس از واقعه عظیم عاشورا رخ داده و از آن حرکت جاودانه الگو گرفته است، کمتر انقلابی را به اندازه انقلاب اسلامی ایران می‌توان پیدا کرد که تا این حد ریشه در شعار و شعور عاشورا داشته باشد ودر ابعاد گوناگون از آن الگو گرفته باشد.

وی ادامه داد: قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار. ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم و هرجا که لازم باشد با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنیم.

امیر سرتیپ شهرام با اشاره به نقش پدافندهوایی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: پدافند ایران در دوران جنگ تحمیلی توانست انواع جنگنده ها‌ی دشمن اعم از «میراژ ۲۰۰۰» میراژ «ام ۱» و «سوخو و میگ ۲۵» را که از مدرن‌ترین جنگنده‌های روز دنیا بودند منهدم و نیروی هوایی عراق را با بحران مواجه کند.

وی در پایان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تحت حمایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و بااتکا به خلاقیت‌ها و نوآوری متخصصان داخلی و با حمایت صنایع دفاعی توانستیم سامانه‌های جدید را با کارآیی‌های خاص بسازیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران فلسفه عزاداری الکترونیک عاشورا انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلام و انقلاب جنگ تحمیلی عراق اسلامی ایران عاشورا سرتیپ شهرام امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که صبح امروز (دوشنبه) در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بارها بارها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشورهایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بارها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

کد خبر 6091847 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری