Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۵۰ نفر از پرسنل نواحی ششگانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قامت پاکبان محرم جهت پاکسازی محوطه‌های هیئت‌های عزاداران حسینی در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، حسین مرندی ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای به عزاداران حسینی اظهار کرد: پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در تمام مناسبت‌ها و مراسمات خالصانه در صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کشور و قرار گرفتن در وضعیت کرونایی پاکبانان سازمان مدیریت پسماند در قالب پاکبانان محرم جهت خدمت رسانی به عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: پک‌های ویژه شامل دستکش، ماسک، کاور ویژه و سربند اباعبدالله الحسین در اختیار ۳۵۰نفر از پاکبانان ارومیه قرار گرفته و با برتن داشتن این کاور ویژه اقدام به پاکسازی محوطه هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی می‌کنند.

مرندی خاطر نشان کرد: در این روزهای معنوی از تمام شهروندان فهیم ارومیه خواستاریم که از حواسشان بیشتر به پاکبانان شهرمان باشد و در پاک نگهداشتن شهر ما را یاری کنند.

وی افزود: از انداختن ماسک و ریختن لیوان‌ها و ظروف یکبار مصرف در سطح شهر و معابر اجتناب شود و به خاطر داشته باشیم پاکبانان شهرمان این روزها علاوه بر انجام وظایف روزانه خود در بین هیئت‌های عزاداری نیز فعالیت می‌کنند تا شهری پاکیزه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عزاداری ارومیه سازمان مدیریت پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه آذربایجان غربی پاکبان محرم سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک بازیافت در قم احداث می شود

سیدعبدالله میرابراهیمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم که همزمان با هفته زمین پاک برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند در سالی که گذشت، اظهار داشت: در شهر قم روزانه ۷۰۰ تن پسماند تولید می‌شود که با فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان و پیک بهداشت جمع‌آوری و رفت‌وروب می‌شود.

وی همچنین با بیان ایجاد شهرک بازیافت با هدف کاهش ناهنجاری‌های شهری و معضلات اجتماعی ادامه داد: به‌منظور رفاه و آسایش شهروندان از آسیب‌ها و فعالیت گاراژ‌های ضایعاتی که در بافت‌های مسکونی مستقر هستند، با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها به دنبال اختصاص زمین برای احداث شهرک بازیافت هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به اقدامات سازمان در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی اشاره کرد و یادآور شد: حضور آموزشگران سازمانی در هیئات، مساجد و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی در ایام مختلف سال به‌منظور توسعه فرهنگ شهروندی انجام می‌شود.

وی فعالیت ۵۴ غرفه و ایستگاه بازیافت در سطح شهر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌منظور تسهیل و رفاه شهروندان و جمع‌آوری به‌موقع پسماندها، از ظرفیت نرم‌افزاری بهره گرفته و دو نرم‌افزار برای این منظور به شهروندان معرفی‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند