Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، هیئت سازمان ملل در لیبی همه طرف‌های درگیر را به اجتناب از انجام عملیات بسیج یا استقرار عناصر و نیروهای امنیتی که می‌تواند موجب تشدید تنش و تضعیف اجرای توافق آتش‌بس امضا شده در تاریخ  ۲۳ اکتبر را در پی داشته باشد، فرا خواند. 

این هیئت با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حمایت از تلاش‌های کمیته نظامی مشترک پنج به اضافه پنج با هدف حفظ آرامش و ثبات از همه طرف‌ها خواست تا طبق توافق آتش‌بس به خطوط تماس احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، هیئت سازمان ملل با دعوت از همه طرف‌های لیبی برای حمایت از تلاش‌های موجود در راستای ایجاد فضای مسالمت‌آمیز و مناسب جهت برگزاری انتخابات ملی در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ از همه بازیگران ملی و بین‌المللی مربوطه خواست تا اجرای کامل توافقنامه آتش‌بس مطابق قطعنامه‌های شورای امنیت را تضمین و از آن حمایت کنند. 

منابع آگاه لیبی پیشتر نسبت به احتمال وقوع درگیری‌های شدید بین برخی طرف‌ها در مرحله آینده هشدار داده و بر وجود اطلاعاتی دال بر تحرک گسترده برای دستگیری پسر «معمر القذافی» دیکتاتور پیشین لیبی تاکید کرده بود. 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان ملل طرف های لیبی حفظ آرامش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بعد از دبیرکل سازمان ملل، روسیه نیز خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه شد.

«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد بامداد پنجشنبه درخواست کرد تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای دسته جمعی یافت‌شده در نوار غزه بعد از هجوم زمینی صهیونیست‌ها، انجام شود.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، نبنزیا در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: «یک تحقیق مستقل بین‌المللی برای محاکمه عاملان آن لازم است».

پیش از این نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواستار تعیین فوری بازرسان بین‌المللی برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه به منظور مشخص شدن شرایط مرگ صدها فلسطینی شده بود.

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم