Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماز ظهر روز عاشورا در خلدبرین یزد و به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اقامه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، نماز ظهر عاشورا دقایقی قبل به امامت آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در گلزار شهدای خلدبرین یزد و در فضای باز اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماز در مزار منور و مقدس شهدای استان یزد در  هشت سال دفاع مقدس و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده تمامی نمازگزاران از ماسک اقامه شد.

پیش از اقامه نماز ظهر عاشورا هم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با حضور عزاداران حسینی اقامه شد.

مراسم‌های عزاداری امسال در استان یزد به دلیل شیوع کرونا همانند سایر نقاط کشور با محدودیت‌های گسترده‌ای همراه بود و امکان برگزاری مراسم با تمام ظرفیت نبود ولی با این وجود اوج اخلاص و ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت(ع) را می‌توان در این مراسم‌ها به خوبی دید.

بسیاری از عزاداران برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از زیراندازها و مهر و جانمازهای شخصی برای عزاداری و اقامه نماز استفاده کرده بودند.

نماز ظهر عاشورا در کاشان به امامت آیت‌الله سلیمانی اقامه می‌شودنماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز در گلستان برگزار نمی‌شودنماز ظهر عاشورا بدون هیچگونه دسته‌روی برگزار می‌شود

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز ظهر عاشورا اقامه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی