Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، زمان برگزاری آزمون زبان (MSRT) را اعلام کرد. در عین حال، فرصتی مجددی برای ثبت‌نام در این آزمون فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، آزمون زبان وزارت علوم (MSRT) پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شود که به دلیل شیوع مجدد کرونا لغو و مقرر شد که تاریخ برگزاری این آزمون از طریق سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به اطلاع داوطلبان ثبت‌نام شده در آزمون زبان MSRT مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ می‌رساند، آزمون فوق در روز جمعه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰ (در صورت عدم منع برگزاری آزمون‌ها) برگزار می‌شود.

در اطلاعیه اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان در سامانه سجاد، ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در آزمون فوق آمده است: در محدود حوزه‌هایی که دارای ظرفیت ثبت‌نام هستند، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۲ مورخ ۱۴۰۰/۶/۰۸ لغایت ساعت ۱۷ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ در سامانه سجاد ثبت‌نام کنند و یا حوزه ثبت‌نامی خود را تغییر دهند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون زبان MSRT وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان آزمون زبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان دمیرچی ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند، اظهار کرد: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ داوطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند.

دمیرچی با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد، افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار و نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود، گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

کد خبر 6089184

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد