Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطفعلی جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهروندان با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون شهرهای اصفهان، کاشان، شهرضا، گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر، زرین شهر، نایین و خمینی شهر می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های انتقال خون در شهرهای اصفهان (مرکز خواجو)، کاشان، نجف آباد،  خوانسار و شهرضا در روزهای تاسوعا و عاشورا فعال است و مردم می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی به‌منظور اهدا و نذر خون به این مراکز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری از مراجعه بیش از ۸۴۰  نفر به مراکز انتقال خون استان اصفهان در روز تاسوعا برای ادای نذر خون اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۶۶۰ نفر خون خود را اهدا کردند.

وی گفت: پویش نذر خون روز عاشورا هم از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) شروع شد و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود که حدود ۷۵۰ واحد خونگیری انجام شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان خاطرنشان کرد: خون و فرآورده‌های خونی بافت زنده است و روزانه به آن نیاز داریم از مردم تقاضا داریم که بصورت مستمر تا پایان ماه صفر مراجعه کنند و نذر خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: باید روزانه خون مصرفی مراکز درمانی استان را تامین کنیم و به همه گروه‌های خونی نیاز داریم اما در زمان حاضر به گروه خونی "او منفی" احتیاج بیشتری وجود دارد.

جعفری یادآور شد:همه مراکز انتقال خون استان در روز تاسوعا و عاشورا با تمام امکانات و نیروهای خود برای خدمت رسانی به مردم  فعال بودند.

وی خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۵۰۰ نفر به مراکز انتقال خون استان اصفهان مراجعه می‌کنند که حدود ۷۵ درصد آنها موفق به اهدای خون شده و بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ واحد خونی از آنها دریافت می‌شود.

جعفری تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های انتقال خون با دقت رعایت می‌شود و نگرانی از این بابت برای مراجعه‌کنندگان وجود ندارد.

استان اصفهان دارای پایگاه‌ها و مراکز ثابت انتقال خون در شهرستان‌های کاشان، خوانسار، شهرضا، نجف آباد، خمینی شهر، گلپایگان و نایین و ۲ مرکز در کلانشهر اصفهان شامل خواجو و عاشق اصفهانی است.

برچسب‌ها عاشورای حسینی سازمان انتقال خون ایران نذر خون اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عاشورای حسینی سازمان انتقال خون ایران نذر خون عاشورای حسینی سازمان انتقال خون ایران نذر خون اصفهان انتقال خون استان استان اصفهان نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام روانبخش در بازدید از موسسه علوم و تحقیقات اسلامی مرکز نور دیجیتالی کردن کتب اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد علم و دانش و نوآوری دانست و افزود: امروز درمیان محققین سراسر کشور و حتی منطقه و بسیاری از کشور‌های جهان کمتر کسی می‌توان یافت که بدون مراجعه به سایت این مرکز تحقیقات خود را به سامان برساند.

وی افزود: یکی از فواید دیجیتالی کردن کتب اسلامی صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از تکرار تحقیقات و تسهیل در مراجعه به به کتب اسلامی است.

منتخب مردم قم در مجلس با بیان اینکه امروز برای مراجعه به ۴۰۰ تفسیر قرآن به راحتی می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد گفت: ترجمه آیات و تفسیر آیات برای یک محقق کاملاً در دسترس است جامع الاحادیث نیز همانند جامع التفاسیر، روایات مورد درخواست محققین را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز سایت نورمگز عمده مقالات علمی را در اختیار محقق قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن