Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد، تداوم اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی و ادامه اعمال محاصره نوار غزه، احتمال دارد منجر به انفجار قریب الوقوع اوضاع شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، احمد المدلل، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در جریان گفت‌وگو با رادیو «صوت القدس» در خصوص نتایج نشست گروه‌های فلسطینی خاطرنشان کرد، اشغالگران اسرائیلی به دنبال این هستند تا پشتوانه مردمی مقاومت را از طریق ادامه محاصره خفه کننده علیه نوار غزه تضعیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد، دشمن صهیونیستی آنچه را که نتوانست از طریق بمباران و ویرانی از ملت فلسطین بگیرد، هرگز نمی‌تواند با محاصره بگیرد.

وی در ادامه افزود، گروه‌های فلسطینی، در جریان نشست خود به بررسی اوضاع فلسطین در سایه تجاوزات بی‌وقفه صهیونیست‌ها به کرانه باختری و شهر قدس و محاصره نوار غزه پرداخته و نقشه راهی برای مقابله با این جنایت‌ها و تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای شکستن محاصره نوار غزه وضع کردند.

المدلل گفت، گروه‌های فلسطینی با ارسال پیامی به میانجیگران، خواستار فشار بر اشغالگران برای اجرای بندهای تفاهم‌های آتش بس شدند و هشدار دادند در غیر این صورت، اقدامات رژیم صهیونیستی ممکن است منجر به انفجار قریب الوقوع شود.

وی همچنین اظهار داشت: پیام ما به جامعه جهانی و موسسات حقوق بشری این است که مردم ما، مردمی زنده و پویا هستند و هرگز از حقوق خود چشم‌پوشی نخواهند کرد و پایان محاصره مسئولیت جامعه جهانی است.

المدلل در خصوص بازداشت اداری عنوان کرد، گروه‌های فلسطینی در برابر تداوم پرونده بازداشت اداری دست بسته و بی‌تفاوت نمی‌توانند باشند و ملت فلسطین در خصوص پرونده اسراء متحد و یکپارچه هستند.

وی ادامه داد، گروه‌ها تصمیم گرفته‌اند فعالیت‌های بزرگ مردمی را در سالروز آتش زدن مسجدالاقصی در اردوگاه «ملکه» در روز شنبه آتی برگزار کنند.

المدلل تاکید کرد: نبرد گروه‌های فلسطینی، نبرد قدس است، ما گزینه‌ها و تجهیزات متعددی برای مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر در تمام فلسطین در اختیار داریم و مبارزات ما ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی گروه های فلسطینی نوار غزه گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست