Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:00:23 GMT

دوری چند هفته‌ای نویر از میادین در پی مصدومیت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۶۷۷۲

دوری چند هفته‌ای نویر از میادین در پی مصدومیت

بایرن مونیخ اعلام کرد که مانوئل نویر، دروازه بان با سابقه این تیم، در بازی سوپر لیگ برابر دورتمند دچار مصدومیت شده و باید هفته ها از میادین دور باشد.

به گزارش "ورزش سه"، این خبر واقعا وحشتناکی برای هواداران بایرن مونیخ است! بر اساس اعلام رسمی باشگاه ، مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه بان تیم، در جریان قهرمانی روز سه شنبه سوپرجام DFL مقابل بروسیا دورتموند از ناحیه مچ پای راست دچار آسیب رباط کپسولی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تماشاگران تیزبین این مسابقه متوجه لحظه ای شدند که نویر در اواسط نیمه دوم، فیزیوتراپ تیم را صدا زد تا به پای او نگاهی بیندازد، ظاهراً دروازه بان بایرن با احساس ناراحتی و درد بازی می کرد. در حالی که او در نهایت موفق شد بازی را بدون هیچ مشکلی به پایان برساند و حتی وارد دوئل هوایی با ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند، نیز شد، اکنون به نظر می رسد که کاپیتان باشگاه برای دوره ای باید از میادین دور باشد.

 

اطلاعات دقیقی در مورد شدت مصدومیت و مدت زمانی که نویر باید از میادون دور باشد، منتشر نشده است. اگر دوری او بیشتر از یک ماه طول بکشد، او در خطر از دست دادن بازی بایرن مقابل آر بی لایپزیش در لیگ و بازی افتتاحیه مرحله گروهی چمپیونزلیگ خواهد بود. در غیاب نویر، احتمالاً اسون اورلیش باید درون دروازه بایرن قرار گیرد و  توماس مولر بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

 

 

زمان‌ رخ دادن این مصدومیت ضربه بزرگی برای جولیان ناگلزمان، سر مربی باواریایی ها، خواهد بود که باید به مهارت های بی بدیل حفظ توپ نویر متکی باشد تا به مدافعان خود آزادی عمل بیشتری دهد. در حالی که اسون دروازه بان ضعیفی نیست، او به هر حال مانوئل نویر نیست. زمان آن فرا رسیده است که مدافعان بایرن در غیاب بهترین دروازه بان جهان پیش قدم شوند و سطح بازی خود را بالاتر ببرند.

 

 

بایرن مونیخ مانوئل نویر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ مانوئل نویر مانوئل نویر دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!