Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،  حجت الاسلام والمسلمین فرهاد زاده ضمن بازدید از بخش های مختلف و دیدار با روسای بیمارستان های مذکور، از تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت تقدیر کرد و از نزدیک در جریان چالش‌های کادر درمان در مواجهه با موج پنجم بیماری کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، دکتر رضا جلیلی خشنود رییس بیمارستان شهدای تجریش، مهم‌ترین چالش‌ این بیمارستان را تأمین اکسیژن و داروهای تخصصی برای بیماران مبتلا به کرونا ذکر کرد و با تأکید بر اهمیت حضور جهادگران سلامت در بخش‌های کرونا، گفت: در موج‌های قبلی، حضور جهادگران سلامت باعث افزایش میزان بهبود یافتگان و بهره‌وری بیمارستان‌ها در مواجهه با حجم بالای مراجعان شد.

وی ضمن تبیین اهمیت همکاری نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها  خواستار حضور گسترده جهادگران سلامت برای مقابله با بحران‌های پیش رو شد.

دکتر حمیدرضا جماعتی قائم‌مقام بیمارستان مسیح دانشوری نیز با تشریح اقدامات انجام شده، وضعیت بیمارستان مسیح دانشوری را تحت کنترل دانست و از تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

وی با اشاره به این که به ‌منظور حل مشکل تأمین اکسیژن از اکسیژن مایع در این مرکز استفاده می‌ شود، از تلاش‌های مدافعان سلامت این مرکز  تقدیر کرد و وضعیت دارو را در این مجموعه مطلوب و راهکار مقابله با کمبود برخی داروها را تجویز مدیریت‌شده داروها عنوان کرد.

جماعتی نیز با توجه به فشار کاری زیاد کادر درمان در این ایام  بر نقش بی‌بدیل جهادگران سلامت در این راستا تاکید کرد و  افزایش تعداد نیروهای جهادی بیمارستان مسیح دانشوری را  ضروری و لازم برشمرد.

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین سید جعفری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین فرهاد زاده به بررسی دقیق و تبیین راهکارهای عملیاتی به‌ منظور تسهیل و رفع مشکلات مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

وی اظهار داشت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها  ضمن به کار بستن منویات مقام معظم رهبری در میدان مبارزه با طغیان بیماری همه‌گیر کرونا با همیاری کادر درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و جهادگران سلامت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز است.

برچسب‌ها مدافعان سلامت ویروس کرونا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدافعان سلامت ویروس کرونا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مدافعان سلامت ویروس کرونا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری جهادگران سلامت مدافعان سلامت دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره