Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماز ظهر عاشورا پس از عزاداری سالروز شهادت سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش در استان ایلام، دروازه عتبات عالیات اقامه شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از  ایلام ،  نماز ظهر عاشورا پس از عزاداری سالروز شهادت سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش در استان ایلام، دروازه عتبات عالیات اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آئین معنوی به امامت حجت الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در محیط باز و با حضور  مردم مومن و خداجو و عزادار استان ایلام برگزار و سپس حاضران به سینه زنی و عزاداری پرداخته و به یاد امام خود در ظهر عاشورا عهد و پیمان بستند که مکتب سرخ شهادت را همواره پلس بدارند و بر راه و تداوم را حسینی برای حفظ نظام ولایی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

عزاداران حسینی در ایلام در این مراسم دوباره با امام و ولایت و رهبر فرزانه انقلاب تجدید عهد کردند که به سخن امام خود عمل کنند و همواره محرم و صفر را گرامی بدارند که "محرم و صفر را زنده نگهدارید" امام خود را همواره پاسداری کنند.
 امام‌جمعه موقت قزوین: امام حسین(ع) در دعوت خود بین خواص و عام فرق نمی‌گذارد نماز ظهر عاشورا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان البرز اقامه شد حضور پرشور یمنی‌ها در مراسم عاشورای حسینی با شعارهای ضد آمریکایی

گزارش خبرنگاران در سراسر استان نیز حاکی از برگزاری چنین مراسمی در اقصی نقاط استان است وعزاداران امشب در شب شام غریبان در محیط‌های سرباز تکایا و حسینیه‌ها و مساجد و اماکنی که این ایام به عزاداری سیدالشهدا(ع) اختصاص یافته، با برگزاری مراسم شام غریبان به سوگواری می‌پردازند.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز ظهر عاشورا اقامه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان با موضوع شهادت اندیشمند مجاهد آیت الله شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز