Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد شرفی رئیس دفتر امام جمعه بندر خمیر عنوان کرد: به برکت سوگواری و ارادت مردم به اهل بیت علیهم السلام در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی غذای گرم  در بین  مساجد  و نیازمندان توزیع شد .

وی گفت :  وسایل مورد نیاز  پخت و پز برای تهیه غذای نذری گرم در بین مساجد شهرستان توزیع شد که بحمد الله  بانیان مراسمات عزادرای در مساجد با رعایت دستور العمل های بهداشتی به نحو احسن طبخ و بین مردم توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دفتر امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت : از سوم  محرم نیز با پیگیری ها توانسته ایم در برخی از مساجد لوازم مورد نیاز پخت و پز برای سوگواری سیدالشهداء ع را به اندازه توان آماده کنیم .

حجت الاسلام شرفی خاطر نشان کرد : در سال جاری  با وجود بیماری منحوس کرونا عزادرای برای امام حسین ع تعطیل نشد و مردم عزادار بندر خمیر با رعایت پروتکل های دستورالعمل های  بهداشتی و فاصله اجتماعی توانستند ارادت خود را به اهل بیت علیهم السلام ابراز کنند .

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: عاشورا تاسوعا خمیر امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)