Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:12:51 GMT

مورینیو: بازی ترابزون‌اسپور-رم مثل چمپیونزلیگ است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۶۹۶۷

مورینیو: بازی ترابزون‌اسپور-رم مثل چمپیونزلیگ است

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم، در آستانه بازی امشب تیمش در لیگ کنفرانس اروپا برابر ترابزون اسپور ترکیه، این بازی را مشابقه یک بازی از چمپیونزلیگ نامید.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تاکید دارد که دیدار رم با ترابزون اسپور "بیشتر شبیه پلی آف چمپیونزلیگ است" تا اولین بازی از لیگ جدید کنفرانس اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین بازی مرحله پلی آف پنجشبه شب در ترکیه برگزار می شود و پنجشنبه هفته آینده نیز بازی برگشت این دو تیم در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

 

اولین بازی فصل رم به همراه مورینیو در سری آ یکشنبه عصر برابر فیورنتینا خواهد بود.

 

 

مورینیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "من نمی خواهم بین مسابقات تفاوت قائل شوم، بازی بعدی همیشه اولویت دارد.

 

غیرممکن نیست که به هر بازی نگرشی مخصوص به خودش را داشته باشیم. ما به خوبی از مشکلاتی که در مسابقه برابر ترابوزان اسپور در انتظار ماست آگاه هستیم، این بازی کمتر شبیه پلی آف لیگ کنفرانس و بیشتر شبیه یک بازی از پلی آف چمپیونزلیگ است.

 

تیم پیش فصل مثبتی را پشت سر گذاشت و بازسازی آن کار آسانی نیست، مخصوصاً به این دلیل که فکر نمی کردیم به مدافع چپ یا مهاجم دوم نیاز پیدا کنیم، تا اینکه مصدومیت لئوناردو اسپیناتزولا روی داد و ادین ژکو رم را به مقصد اینتر ترک کرد.

این تیم مستحق یک شروع قدرتمند است و ما تمام تلاش خود را برای صعود به مرحله گروهی انجام خواهیم داد.

 

در ترکیه همیشه جوی آتشین وجود دارد و 20000 هوادار اجازه ورود به ورزشگاه شنول گونش را خواهند داشت، همچنین ترابزون اسپور نسبت به ما این مزیت را دارد که در این فصل سه بازی رقابتی انجام داده است.

همه اینها درست است اما من نمی خواهم بهانه بیاورم. ما اینجا هستیم، چند بازیکن مانند کریس اسمالینگ و گونزالو ویار را در کنار خود نداریم، اما ما نگرش خوبی داریم و می دانم بازی در ترکیه چگونه است. بعد از یک سال و نیم بدون هوادار بازی کردن، بازگشت آنها به ورزشگاه ها حتی برای حریف هم خوب است. "

 

 

تامی آبراهام در این بازی در ترکیب تیم حضور نخواهد داشت چرا که او باید انتقال خود از چلسی به رم را نهایی کند، اما برای بازی برگشت هفته آینده نامش در لیست بازیکنان رم وجود دارد.

 

اسمالینگ و ویار مصدوم هستند و مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود تایید کرد که راجر ایبانز به همراه جانلوکا مانچینی در دفاع بازی می کند.

 

در بین بازیکنان ترابزون اسپور چندین چهره آشنا وجود دارد.

 

مورینیو اضافه کرد: "جروینیو و مارک همسیک هنوز بچه به نظر می رسند، شاید گذرنامه آنها اشتباه باشد! و همه در باشگاه برونو پرز را می شناسند، یک حرفه ای بزرگ که می تواند در نقش های مختلف بازی کند.

بهتر است که سخت باشد، بنابراین هیچ کس نمی تواند بگوید که ما آسان به موفقیت رسیدیم."

 

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم ترابزون اسپور پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه

دو ستاره تیم هالک بانک بعد از قهرمانی در ترکیه از تیم‌شان خداحافظی کردند.

به گزارش ایسنا، فصلی که گذشته برای هالک بانک آنکارا بسیار خوب سپری شد. این تیم نه تنها قهرمان ترکیه شد، بلکه عنوان قهرمانی در جام حذفی ترکیه را نیز به دست آورد. هالک بانک در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا  به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت ولی در این مرحله برابر  لوبه سیویتانوا ایتالیا شکست خورد و مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان را در رده چهارم به پایان برد.

بعد از پایان فصل یک زلزله کوچک در این تیم ترکیه‌ای رخ داد و مهمترین بازیکنان هالک بانک جدا شدند. ابتد اسلوبودان کواچ (سرمربی سابق تیم ملی ایران) از این تیم رفت و در ادامه اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز از تیم خداحافظی کردند.

نیمیر عبدالعزیز ستاره اصلی تیم قهرمان ترکیه بود. در بسیاری از مسابقات، نتیجه تیم به روحیه و شرایط آمادگی این بازیکن بستگی داشت. با این حال، مهاجم هلندی تصمیم به تغییر تیم گرفت. حدس زده می‌شود که او این بار راهی لیگ ژاپن شود. او در گذشته در لیگ‌های هلند، فرانسه، ایران، ایتالیا و حتی پلاس لیگا بازی کرده است.

اروین انگاپت نیز پیش از این در لیگ های فرانسه، ایتالیا، روسیه، ایران و حتی قطر بازی کرده بود. او قرار است راهی لیگ روسیه شود و باشگاه جدید او لوکوموتیو نووسیبیرسک خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت