Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:32:54 GMT

حضور تنیس روی میز ایران در ۶ رویداد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۷۰۰۴

حضور تنیس روی میز ایران در ۶ رویداد

فدراسیون تنیس روی میز طبق تقویم آسیایی و جهانی این رشته، اعزام نمایندگان کشورمان به مسابقات بین‌المللی مختلف طی سه ماه آینده را تصویب کرده که مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی مهمترین آنهاست.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی تنیس روی میز که سال گذشته به خاطر کرونا و همچون خیلی دیگر از فدراسیون های بین المللی مجبور به لغو و جابه جایی بسیاری از برنامه های مصوب خود شد، برای سال جاری برگزاری رویدادهای زیادی را در برنامه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

بخش زیادی از این برنامه های مصوب البته برای بعد از المپیک پیش بینی شد تا پس از این رویداد هم تنیس روی میز رونق خود را داشته باشد. برگزاری مسابقات بین المللی محور تمام این رویدادهاست طوریکه طی سه ماه آینده با تصویب فدراسیون جهانی ۹ مسابقه در سطوح مختلف جهانی برگزار می شود.

 

فدراسیون تنیس روی میز کشورمان بر اساس تقویم جهانی این رشته و زمان و شرایط برگزاری مسابقات، تاکنون حضور در ۵ رویداد را نهایی کرده و از جمله مسابقت اپن چک؛ این رقابت ها ۳۰ مردادماه تا ۳ شهریورماه برگزار می شود و امیرحسین هدایی هم تنها نماینده اعزامی ایران خواهد بود. وی طی روزهای گذشته هم در مسابقات کانتندر مجارستان شرکت داشت.

 

مسابقات کانتندر جوانان اسلوونی هم دیگر رویدادی است که نمایندگان ایران در آن شرکت خواهند داشت. این رقابت ها ۳۰ مردادماه تا ۳ شهریورماه برگزار می شود. آریا امیری، میلاد عابدینیان و سید محمد موسوری با هدایت امیر بخشی در این رویداد حاضر خواهند شد.

 

پینگ پنگ بازان اعزامی به اسلوونی پس از اتمام کارشان در مسابقات بین المللی این کشور راهی کرواسی می شوند تا در رویداد مشابهی که به میزبانی این کشور برگزار می شود هم حضور داشته باشند.

 

نوید شمس هم یکی از پینگ پنگ بازانی است که با حمایت فدراسیون در مسابقات کانتندر جوانان تونس شرکت می کند. این رقابت ها ۲۲ تا ۲۸ شهریورماه برگزار می شود.

 

علاوه بر این رویدادهای بین المللی، فدراسیون تنیس روی میز حضور در مسابقات قهرمانی جهانی را هم در برنامه دارد. این رقابت ها اول تا هشتم آذرماه به میزبانی آمریکا برگزار می شود. نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی نمایندگان ایران در مسابقات هستند. برادران عالمیان در بخش دوبل این رقابت ها شرکت می کنند و هدایی و نوشاد عالمیان برگزارکننده دیدارهای انفرادی خواهند بود.

 

در این میان مسابقات قهرمانی آسیا و شرکت در این مسابقات هم در برنامه فدراسیون قرار دارد. مسابقات قهرمانی آسیا ۲۷ تا ۳۱ شهریورماه در قطر برگزار می شود، تیم های ملی تنیس روی میز مردان و بانوان ایران با ترکیبی ۵ نفره در این مسابقه حاضر خواهند شد.

 

بدین ترتیب فدراسیون تنیس روی میز تا سه ماه آینده حضور در ۶ رویداد آسیایی و جهانی را در برنامه دارد. این در حالی است که مسابقات دیگری هم طبق تقویم فدراسیون جهانی برگزار می شود که هنوز در رابطه با اعزام نمایندگان ایران به آن جمع بندی نهایی و قطعی حاصل نشده است و از جمله مسابقات استار کانتندر جوانان پرتغال (۲۷ تا ۳۱ شهریورماه)، مسابقات کانتندر جوانان صربستان (۵ تا ۱۱ مهرماه)، مسابقات کانتندر جوانان عمان (۱۸ تا ۲۴ مهرماه) و مسابقات استار کانتندر جوانان لهستان (۲۷ مهرماه تا اول آبان ماه).

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز مسابقات قهرمانی برگزار می شود رقابت ها بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت‌های تور جهانی جوانان که در زمین‌های تنیس آسایش مازندران در حال برگزاری است، بازیکنان راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی برای رسیدن به جمع ۴ تنیسور برتر با هم دیدار کردند.   در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری، دانیال مشتاقی فر، کیارش حنیفی و سام پازوکی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی، کیمیا ثاقب تهرانی، ملینا عباس زاده و هانا سلطانی جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.   در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی و مهراد منصوری- بردیا شریفی به فینال دونفره رسیدند و در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی به همراه بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به این مرحله راه یافتند.   این مسابقات از یکم اردیبهشت در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز شده است و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرهای برتر به پایان می‌رسد. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد