Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@21:37:10 GMT

جدایی پدرو از رم به قصد تیم رقیب

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۷۱۳۲

جدایی پدرو از رم به قصد تیم رقیب

پدرو از رم جدا شد و گفته می شود کار انتقال او به لاتزیو نهایی شده است. به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، پدرو در آستانه تکمیل یک انتقال نادر بین دو تیم رقیب رم و لاتزیو است. این بازیکن با سابقه اسپانیایی جایی در برنامه های مورینیو در فصل جدید ندارد و به همین خاطر چاره ای جز رفتن از رم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فقط یک سال پیش از چلسی به عنوان بازیکن آزاد به رم پیوست و اکنون می تواند در سری A و در واقع در همان شهر بماند و به رقیب اصلی خود لاتزیو بپیوندد.

به گفته منابع متعدد، این قرارداد عملاً انجام شده است به طوری که پدرو با یک قرارداد دو ساله با بیانکوچلستی (لقب لاتزیو) موافقت کرده است.

او ابتدا قرارداد خود را با رم با رضایت متقابل فسخ می کند و سپس قرارداد جدیدی را با تیم لاتزیو امضا خواهد کرد.

پدرو در ۴۰ بازی در رم ۶ بار گلزنی کرد و ۷ پاس گل داد و حالا باید دید در تیم رقیب چه عملکردی خواهد داشت. او زمانی که در چلسی بود فرصت بازی زیر نظر مورینیو را داشت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 

در هفته سی‌ودوم لیگ پرتغال پورتو موفق شد در خانه چاوس و در شب درخشش مهدی طارمی به برتری قاطع و پرگل برسد.

به گزارش ایسنا، شاگردان سرجیو کونسیسائو برای حفظ رتبه سوم خود محکوم به پیروزی در خانه چاوس بودند و در نهایت با ارائه نمایشی درخشان و هجومی در خانه رقیب در حال سقوط خود به برتری ۳ بر صفر رسیدند.

مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و در دقیقه ۸۳ زمین بازی را ترک کرد. مهاجم تیم ملی ایران در این بازی توانست گل دوم تیمش را طراحی کند و گل سوم و تیر خلاص را از روی نقطه پنالتی به دروازه رقیب شلیک بکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی