Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:20:46 GMT

برگزاری مراسم عزاداری روز عاشورا توسط هیئت روضات الحسین (ع)

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۷۱۸۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت روضات الحسین (ع) رشت همانند سال گذشته در روز عاشورا نیز برنامه‌های معنوی مختلفی با موضوع عاشورا برگزار کرد.

شهروندان رشتی با حضور در مراسم عزاداری این هیئت در سوگ سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ۷۲ یار باوفای ایشان همنوا با مداح اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به همت این هیئت مراسم مقتل خوانی روز عاشورا نیز برگزار و در پایان با بلند شدن صدای اذان ظهر از بلندگوهای مسجد امام رضا (ع) گلسار شهروندان عزادار رشتی با تاسی از مولای و سرور خود امام حسین (ع) نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.

کد خبر 5284581

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 1400 مقتل خوانی مراسم عزاداری رشت محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم مراسم عزاداری واکسن کرونا محدودیت های کرونایی عکس استانها عاشورا شیوع کرونا رسانه هیئت آمار کرونا بوشهر هیئت مذهبی تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد