Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:20:07 GMT

بدون ویزا به عراق نروید

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۷۳۸۱

بدون ویزا به عراق نروید

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تنها شرکت هواپیمایی عراق در فرودگاه بغداد و نجف به زائران ویزا می‌دهد و هیچ کدام از شرکت‌های ایرانی نمی‌توانند، ویزایی صادر کنند.

به گزارش ایمنا، اخیراً و در پی بروز برخی مشکلات برای زائران ایرانی که نتوانسته بودند با وجود پرواز به عراق ویزای خود را دریافت کنند، محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برخی دفاتر مسافرتی به مسافران ایرانی وعده دادند که ویزای آن‌ها را در فرودگاه بغداد و نجف صادر خواهند کرد و با این روش مشکلات بسیاری برای زائران ایرانی ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط کنونی هیچکدام از شرکت‌های ایرانی نمی‌توانند در فرودگاه بغداد و نجف ویزایی برای مسافران صادر کنند و دولت عراق تنها به شرکت هواپیمایی ملی خود (العراقیه) این امکان را داده است که بدون ویزا مسافران را به عراق بیاورد و در فرودگاه بغداد و نجف به مسافران ویزا دهد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: این در حالیست که برخی از دفاتر مسافرتی وعده داده‌اند که برای مسافران در فرودگاه بغداد و نجف ویزا صادر خواهند کرد و اخیراً ۱۲۵ مسافر در این کشور به مشکل برخورد کردند و ناچارا به کشور بازگشتند.

ذیبخش اعلام کرد: در پی بروز این اتفاق دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به این مسئله ورود کرد و مسلماً با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد اما از مردم می‌خواهیم که به این تبلیغات و وعده‌ها توجهی نکنند و بدانند که بدون ویزا نمی‌توانند به عراق سفر کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 515638

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای خارجی عراق صدور ويزا ویزا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه بغداد و نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 849070 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟