Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تقدیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری، بر ضرورت توجه همه افراد جامعه نسبت به اقامه نماز اول وقت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که در خلدبرین یزد برگزار شد اظهار داشت: حضرت امام حسین(ع) هدف از قیام خود را احیای دین جد خود بیان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از اصلی‌ترین مواردی است که در اهداف قیام عاشورا از زبان حضرت امام حسین(ع) بیان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه این دو فریضه الهی از اهمیت و جایگاه بسیار مهم و بالایی در دین مبین اسلام برخوردارند تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر قدم برداریم.

ناصری یزدی گفت: در صورتی که این دو فریضه بسیار مهم در جامعه احیا شود و کارکرد واقعی خود را پیدا کنند، بسیاری از مشکلات، منکرات و مسائلی که در زمینه‌های مخلتف مشاهده می‌کنیم را در جامعه نخواهیم داشت.

امام جمعه یزد تصریح کرد: از دیگر مباحثی که در ارتباط با اهداف قیام امام حسین(ع) از لسان آن حضرت مطرح شده، اقامه نماز است.

وی با بیان مطالبی در ارتباط با ضرورت توجه به اقامه نماز اول وقت در جامعه تاکید کرد: همه ما باید به عنوان شیعیان و محبان ائمه اطهار(ع)، در اقامه نماز اول وقت توجه و تاکید لازم و کافی را داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با تقدیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عزاداران حسینی تاکید کرد: باید در تمام روضه‌ها و عزاداری‌ها، نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها به ویژه در ارتباط با فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک توجه لازم را داشته باشیم.

ناصری یزدی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مردم یزد در ارتباط با محبت امام حسین(ع) برگزاری روضه‌های مخلصانه است که حتما باید همه نسبت به برگزاری این روضه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توجه لازم داشته باشیم و نگذاریم که پرچم عزای امام حسین(ع) روی زمین بماند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با الگوگرفتن از قیام حضرت امام حسین(ع) شکل گرفت و باید این فرهنگ و سیره همچنان در انقلاب زنده باقی بماند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز اول وقت امام حسین ع ناصری یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی