Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اظهار کرد:" با توجه به نیاز مردم به محتوای بومی و فاخر در لایه‌های مختلف فضای مجازی در مجموعه‌های تخصصی فضای مجازی بسیج تلاش مان را درراستای تولید محتوای اسلامی و ایرانی مضاعف کرده ایم که نتیجه یکی از این تلاش‌ها تولید سه گانه بازی رایانه‌ای سفیرعشق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات از پچ آپدیت بازی سفیر عشق فصل قیام دومین نسخه از سه گانه سفیر عشق

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به بازی سه گانه سفیر عشق، اظهار داشت: "بازی فصل قیام دومین نسخه از سه گانه سفیر عشق محسوب می‌شود که روایتگر قیام جناب مختار ثقفی از سلول‌های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است. این اثر در سبک اکشن سوم شخص شمشیری تولید شده و دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی است."

معین اظهار داشت: "فصل قیام با محوریت کاراکتر مختار ثقفی دارای ۴۵ دقیقه روایت سینمایی است و نسبت به بازی «سفیر عشق؛ روز واقعه» که نخستین محصول این تریلوژی به شمار می‌رود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است."

وی با اشاره به زمان رونمایی بازی فصل قیام، گفت: "این بازی یکی از شاخص‌ترین محصولات مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج به شمار می‌رود که مؤسسه فرهنگی، هنری منادیان، ناشر آن است."

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به موسیقی بازی فصل قیام، تصریح کرد: "موسیقی در سبک اکشن شمشیر زنی یکی از عناصر حیاتی است، با توجه به فضای پویا و سه بعدی که موقعیت‌های متفاوتی برای بازیکن ایجاد می‌کند، جهت القای ریتم، تغییر موقعیت و برانگیختن احساسات متنوع در مخاطب موسیقی یکی از اصلی‌ترین عناصر محسوب می‌شود."

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازی فصل قیام بیش از ۴۰ دقیقه موسیقی استفاده شده است، گفت: "برای تولید این موسیقی از عناصر حقیقی تولید استفاده شده و تلاش بسیاری شده است تا کیفیتی در خور داشته باشد تا رضایت مخاطبین داخلی و خارجی را برآورده سازد."

معین اظهار داشت: "در بازی مختار: فصل قیام تلاش شده با همکاری با اساتید دوبله کشور حس بسیار برجسته‌ای برای مخاطبین ایجاد کرد. تیمی مشتمل بر بیست و یک نفر از اساتید دوبله کشور با هنرمندی استاد منوچهر والی زاده در نقش مهران و استاد میثم نیکنام در نقش مختار با مدیریت جناب آقای حسام صادقی نیکو وظیفه صداپیشگی این اثر اکشن و هیجان انگیز و درعین حال روایتگر را بر عهده داشته اند."

وی در پایان گفت: "تلاش داریم تا پس از دهه اول محرم رونمایی از بازی و انتشار دیجیتال آن انجام شود."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات ایران شرکت مخابرات صورتحساب سازمان فضای مجازی بسیج سفیر عشق سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم