Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم درشب عاشورای حسینی آستان -مقدس امامزاده سیدعلی علیه السلام میزبان عزاداران وشب زنده داران احیاء قرآنی عاشورای حسینی  با حضور .با شکوه اساتید، قاریان، حافظان،جامعه قرآنی وعموم عاشقان قرآن واهل بیت عصمت وطهارت  علیهم السلام ، بصورت زنده ودرفضای مجازی بود.

دراین مراسم که بااجرای قاری بین المللی دکتر شعاعی برگزارگردید ،قاریان ممتاز استان هر یک آیاتی را تلاوت و ثوابش را هدیه به ارواح مطهره ی شهدای کربلا بویژه اقا امام حسین (ع) نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین مراسم به سیره قرآنی اباعبدالله الحسین نیز اشاره گردید و در بخشی از برنامه حجت الاسلام اسماعیلی مسئول قرآنی اداره اوقاف وامورخیریه ناحیه یک قم ،ضمن بیان فعالیتهای قرآنی اداره اوقاف وامورخیریه ناحیه یک قم و آستان مقدس امامزاده سید علی علیه السلام، به اهمیت برپایی احیای قرآنی عاشورای حسینی پرداخته و باتوجه به جایگاه امامزاده سیدعلی علیه السلام وانتساب ایشان به قمرمنیرهاشمی حضرت اباالفضل العباس علیه السلام، برگزاری چنین برنامه های قرآنی را در بقاع متبرکه را در راستای حدیث ثقلین و توصیه نبی اکرم مبنی بر تمسک به قران و عترت  و نیز  عامل  گسترش  انس با قران کریم در جامعه دانستند.

شایان ذکر است روزهای یکشنبه هرهفته  از ساعت 18محفل  قرائت قرآن کریم به صورت حضوری درصورت امکان و مجازی (ویدئوکنفرانس) با حضور دکتر شعاعی برگزارمیگردد.
یادآور میشودکه طبق روایات هرکس  شبهای عاشورا  احیا بگیرد گویی عبادتش مطابق با عبادت ملائکه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه قم علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد