Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-بسیاری از ارادتمندان امام حسین(ع) در دهه محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا با نذر خون خود و اهدای آن به نیازمندان بانی زندگی دوباره‌ای شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حدود 11 پایگاه در استان اصفهان پذیرای اهدا کنندگان خون در پویش "نذر خون" هستند، پایگاه‌های انتقال خون شهر اصفهان واقع در میدان خواجو، کاشان، شهرضا، گلپایگان، خوانسار، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، زرین ‌شهر، نائین و خمینی‌شهر آماده خدمت به افرادی که تمایل دارند در نذر خون شرکت کنند، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد و اهدا کنندگان می‌توانند برای اهدای خون و شرکت در نذر خون در پایگاه‌های انتقال خون سطح استان اصفهان حضور پیدا کنند.

پویش نذر خون حسینی در قزوین به‌روایت تصویرمراکز انتقال خون استان اصفهان میزبان "نذر خون" اهداکنندگان استآغاز اجرای "طرح نذر خون" در استان مرکزی؛ احتمال کمبود ذخایر وجود دارد

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اصفهان، با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا، اظهار داشت: در این دو روز  پنج پایگاه انتقال خون در استان اصفهان آماده میزبانی از اهدا کنندگان هستند.

لطفعلی جعفری افزود: پایگاه‌های اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، خوانسار و شهرضا  در این دو روز فعال هستند و مردم می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی برای تهدا خون به این مراکز مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 1700 نفر در روزهای تاسوعا و عاشورا برای اهدای خون مراجعه کردند، گفت: از این تعداد 1300 موفق به اهدا شدند و در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی ادامه داد: فردا جمعه 29 مرداد پایگاه‌های انتقال خون در استان اصفهان تعطیل هستند و از روز شنبه سی و یکم مرداد ساعات کاری پایگاه‌ها به روال عادی باز می‌گردد و اهداکنندگان می‌توانند مراجعه کنند.

انتهای پیام/166/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روزهای تاسوعا و عاشورا پایگاه های انتقال خون استان اصفهان نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حدیثه پیشه از مسئولان کاروان زیارتی دختران حاج قاسم گفت: این زائران از استان اصفهان در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند تا در کنار مزار مرد میدان، با شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، برای پیروی از راه سردار دل‌ها تجدید میثاق دوباره ایی ببندد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت است، پیاده‌روی اجتماع‌گونه از مصلای امام علی (ع) کرمان تا بیت‌الزهرا و در نهایت حضور در مزار سردار دل‌ها در ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه (زمان شهادت) از برنامه‌های این سفر زیارتی است.


زمان اعزام کاروان زیارتی دختران حاج قاسم، در اردیبهشت است و پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت سردار دل‌ها برگزارمی شود و ایده این کاروان از اصفهان است.


امسال سومین سال متوالی است که دختران حاج قاسم از اصفهان به سوی مزار سردار سلیمانی راهی شدند.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت