Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:20:30 GMT

سوگواره مجازی عکس عاشورایی جیرفت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۸۱۰۹

سوگواره مجازی عکس عاشورایی جیرفت برگزار می شود

به گزارش ایرنا، علیرضا فرخی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران برنامه های سوگواره عاشورایی جیرفت را در ۲ بخش اصلی و جنبی اعلام کرد و برنامه های بخش اصلی را شامل مسابقه عکاسی حرفه ای، مسابقه عکاسی موبایلی و نمایشگاه عکس از آثار برتر برشمرد.

وی برنامه های بخش جانبی را شامل پویش اینستاگرامی شورحسینی عاشورا، دعوت از برندگان سوگواره سال گذشته و شماری از عکاسان مطرح جنوب در برنامه زنده اینستاگرامی شورحسینی عاشورا عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه عکاسی تا ۲۵ مهرماه است، تصریح کرد: در هر بخش حرفه ای و موبایلی هر عکاس می تواند حداکثر چهار قطعه عکس رنگی یا سیاه و سفید ارسال کند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی داوران، ۲ جایزه ویژه به ۲ اثر برتر در موضوع های روضه‌های خانگی و سلامت و عزاداری  اهدا می شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان به  سایت www. Eakasanjeroft .ir  مراجعه و ثبت نام کنند، گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۰۳۴۴۳۳۱۰۴۶۵ تماس برقرار کنند.

وی افزود: عکس ها باید به طول ۲ هزار و ۵۰۰ پیکسل و ۳۰۰ dpi و فرمت JPEG باشند و هرگونه اصلاح رنگ و یا برش عکس نباید به مستند بودن اثر خدشه وارد کند.

 رییس اتحادیه عکاسان جیرفت اظهار داشت: برای اولین بار ایده‌ سوگواره عکس شور حسینی و کرونا سال گذشته به صورت مجازی برگزار شد که مورد استقبال هنرمندان عکاس زیادی قرار گرفت.

فرخی هدف از برگزاری سوگواره مجازی عکس عاشورایی را ثبت  لحظه های ناب عشق به اباعبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و توجه ویژه به جایگاه روضه های خانگی و سلامت عزاداری را نیز از سرفصل این سوگواره برشمرد.

برچسب‌ها عاشورای حسینی جیرفت جایزه عکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عاشورای حسینی جیرفت جایزه عکس عاشورای حسینی جیرفت جایزه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد