Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، «سعید خطیب‌ زاده» به مناسبت عاشورای حسینی در حساب توییتر خود نوشت: پیام‌های عظیم عاشورا یعنی فداکاری برای ارزش‌ها و حقیقت، مقاومت عزتمندانه در برابر ستمگر و پایمردی بر سر اصول اخلاقی، در طول تاریخ طنین‌انداز شده و الهام‌بخش وجدان‌های جویای آزادی و عدالت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب‌ زاده بیان یادآور شد: این درس‌ها، در تلاش‌های بحقی که برای احقاق حقوق مردم‌ِمان می‌شود، برای ما چراغ راه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107504 برچسب‌ها سعید خطیب زاده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان غرب در حال فروپاشی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان اظهار کرد: تعداد لنج‌ها در آبادان به دلیل سخت گیری‌های بیش از اندازه در زمینه ترخیص کالاهای ملوانی به ۳۰ عدد کاهش یافته و همان تعداد هم با معطلی رو به رو می‌شوند که با توجه به در پیش بودن فصل گرما ممکن است منجر به خسارات مالی و فاسد شدن مواد غذایی شود.

وی با بیان اینکه در سایر بندرهای کشور این مشکل وجود ندارد و در حال حاضر کالاها در حال ورود از سایر بنادر به آبادان است از مسؤولان خواست نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: رفع این محدودیت‌ها و ایجاد زمینه‌ی تولید برای افراد باید فراهم شود.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر عمل به توصیه‌ها این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و افزود: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن‌ها به نسل کشی در غزه گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعارهایی هستند که استکبار بر سر بقیه کشورها می‌کوبند اما خودشان آن را رعایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است.

کد خبر 6095738

دیگر خبرها

  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • یکی از ثمرات طوفان‌الاقصی بیداری وجدان‌های دانشجویان است
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • کنعانی: آهِ کودکان و زنان غزه وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده است
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه