Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : همچنین در طرح احسان حسینی نیز تا کنون ۲ هزار و ۱۹۷بسته معیشتی و  ۹۷۰ بسته بهداشتی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی  در مجموع ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده را ۱۱۰ میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی به‌منظور کمک به نیازمندان و جمع‌آوری نذورات مردمی از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در استان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: سال گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه برای اولین بار  شاهد اجرای طرح اطعام حسینی در استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۷۴۵ هزار پرس غذای گرم و ۳۲ هزار بسته غذایی پارسال در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان امسال با مشارکت و کمک های خوب خیران، عزاداران حسینی،مساجد و هیات های مذهبی بتوانیم غذای گرم و  سبد های کالایی بسیاری را با رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان ماه صفر در سراسر استان بین نیازمندان توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه خیران نیک‌اندیش می‌توانند برای مشارکت در طرح اطعام حسینی به‌صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، اظهار داشت: شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ امکان‌پذیر است.

بیش از ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی بین نیازمندان خراسان شمالی طرح اطعام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی