Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عاطفه عابدینی دبیر کمیته علمی کشوری کرونا ویروس در برنامه زنده شبکه خبر اظهار کرد: افرادی که همزمان عضو برنامه های تولید واکسن‌های داخلی و عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ بودند باید حذف می‌شدند.

دبیر کمیته علمی کرونا افزود: به روز کردن و استاندارد کردن درمان بیماری کووید ۱۹  که دائما آگاهی افراد را نسبت به پیشگیری و درمان بیشتر می کند حائز اهمیت است، اما با جهش های متوالی این بیماری نوپدیدی گاها به دانسته های انسان ها اضافه و گاها حذف می شود و می توان گفت این بیماری قصد دارد آگاهی ها را نسبت به خود تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: داروی فاویپیراویر داروی آسیای شرقی است و در همان کشورها مورد استفاده قرار می گیرد، اما در حال حاضر در ۶ یا ۷ دستورالعمل درمانی دنیا وجود دارد، مصرف این دارو در افراد مهم است، همچنین باید گفت داروی رمدسیویر تاثیر دارد، اما بایستی به‎ جا تجویز شود.

رمدسیویر برای درمان بیماران خفیف و یا خیلی شدید به درد نمی‎خورد، این دارو فقط برای افرادی است که بستری موقت هستند و نیاز به اکسیژن مکمل دارند، اما حالشان خیلی بد نیست.

بیشتر بخوانید

واردات ۸.۵ میلیون دوز واکسن کوواکس در مرداد و شهریور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمدسیویر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد

مصاحبه خبرنگار ایسکانیوز استانی با حسن محمدی عضو هیئت علمی معارف اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه در سالروز گرامیداشت شهید مرتضی مطهری و روز معلم.

حسن محمدی دارای مدرک دکترای تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ارومیه از سال ۱۳۹۴ تا کنون و مدیر گروه معارف اسلامی از تاثیرات یک استاد در جامعه اینگونه سخن گفت: یک استاد موفق باید بتواند در دانشجوی خود و در جامعه تاثیر مثبتی ایجاد کند و ما این تاثیر مثبت را عملا در جامعه بتوانیم مشاهده کنیم، هم در اخلاق و هم در رفتار دانشجو تغییر ایجاد کند. به نظر من استاد در جامعه باید الگو باشد و دیگران از او سرمشق بگیرند و اگر این جایگاه را داشته باشد آن جامعه میتواند به جامعه ای موفق تبدیل شود که استاد در آن در جایگاه واقعی خود قرار گرفته.


وی درباره معیار های یک استاد خوب گفت: یکی از معیارهای یک استاد خوب در وهله اول اخلاق اوست و تا زمانی که استاد ما یک استاد اخلاق مدار نباشد و مهربانی و عطوفت را در درس خود نگنجاند تاثیری بر دانشجو نخواهد گذاشت، پس اولین معیار برای یک استاد از نظر بنده اخلاق استاد و منش و روش برخورد وی است و دومین معیار استاد علم اوست که باید دارای علم به روز نافع و موثر برای دانشجویان باشد، ینی علمی به دانشجویان ارائه دهد که به درد زندگی امروزی آن ها بخورد و بتوانند مشکلی از مشکلات آنها را حل بکنند و این ها اساسی ترین معیار ها برای یک استاد است.

وی درباره انتظاراتش از دانشگاه گفت: در اخر من درخواستم از دانشگاه ازاد جایگاه استاد هست هم از نظر اجتماعی هم از نظر اقتصادی و اینکه نظم و انظباط در دانشگاه حاکم باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد.


محمدی در پایان گفت: ما اساتید انتظار خیلی زیادی از دانشجویان نداریم، اینکه دانشجویان ما ارزش و جایگاه استاد را حفظ کنند، هم در برخورد و اخلاق و منش و هم اینکه علمی که از استاد می‌آموزند را بتوانند در زندگی خود به کار بگیرند و موفق شوند انتظارات ما براورده می‌شود و من احساس میکنم که مقام و جایگاه یک معلم نسبت به زمان های گذشته پایین‌تر آمده و همینکه انتظار داریم جامعه ارزش و جایگاه استاد و معلم را حفظ کند و معلمین در بالاترین درجه جامعه قرار بگیرند.

خبرنگار : ثنا عسگری انتهای خبر/ کد خبر: 1229142

دیگر خبرها

  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • این میوه خوشمزه هم کبد چرب را درمان می‌کند هم باعث طول عمر می‌شود
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها