Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با عرض تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی گفت: ۶۰۰ کپسول اکسیژن ۵۰ کیلوگرمی با همکاری و همدلی مجموعه لوله سازی اهواز به بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزوده و در قالب طرح عملیات عاشورا در بین مراکز بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در حال توزیع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به حجم بالای بیماران کرونایی نیازمند بستری در موج جدید همه گیری کووید ۱۹ استان، نیاز به اکسیژن تراپی بیماران چه در موارد بستری و چه موارد درمان خانگی اوج گرفت به همین دلیل تلاش بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان معطوف به افزایش سریع و قابل توجه تجهیزات مورد نیاز در بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی شد.

خدادادی بیان داشت: با همکاری بسیار خوب عزیزان مجموعه لوله سازی اهواز، این کپسول‌ها با کوشش شبانه روزی و طی مراحل مختلف بازسازی، تست و سپس شارژ شده اند تا در این ایام تنفس دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دلیل نبود کپسول‌های اکسیژن به شماره نیفتد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تقدیر از همه دست اندرکاران این اقدام خداپسندانه و بشردوستانه، تصریح کرد: تاکنون تعداد زیادی از این کپسول‌ها حسب اعلام نیاز بیمارستان‌ها در اقصی نقاط استان توزیع شده و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل