Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – بیانیه‌ی باشگاه گل‌گهر در خصوص فعالیت‌های این باشگاه در فصلِ نقل و انتقالات برا در زیر می‌خوانید:

باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی و در راستای تمدید قرارداد برخی از بازیکنان فصل گذشته‌ خود و هم‌چنین جذب چند بازیکن جدید بر اساس خواسته‌ کادرفنی تیم، اقدام به مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود کرده است، تا کادرفنی با کمترین دغدغه و با در اختیار داشتن زمان کافی، تیم را مهیای حضور شایسته در فصل جدید لیگ‌برتر و جام‌حذفی فوتبال ایران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این، مدتی است افرادی با اهداف مغرضانه و ایجاد شایعات نادرست، سعی بر سنگ‌اندازی و به‌حاشیه بردن فعالیت‌هایی باشگاهی را دارند که با ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی و عمل به اصول اخلاقی، همواره سعی کرده تا باشگاهی اخلاق‌مدار و حرفه‌ای در ساختار ورزش ایران باشد. در همین رابطه و برای خاتمه بخشیدن به شایعات شکل گرفته درباره فعالیت‌های باشگاه گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات، ذکر چند نکته را ضروری می‌‌دانیم‌.

۱. باشگاه گل‌گهر تا به‌امروز تنها بر اساس لیستی که کادرفنی در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده با بازیکنان مورد‌نظر اقدام به مذاکره کرده و برخلاف برخی تیم‌ها، هرگز به‌قصد آشفته‌کردن بازار نقل و انتقالات و با اعداد نجومی، با بازیکنی اقدام به مذاکره نکرده است و بعد از این نیز، چنین رویکرد غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای را در فعالیت‌های خود، لحاظ نخواهد کرد.

۲. متاسفانه برخی با اهداف مشخص و با اعطای لقب‌های خیالی، قصد دارند چنین وانمود کنند‌ که باشگاه گل‌گهر با بودجه‌ای نامحدود، قادر است هر بازیکنی را به خدمت بگیرد و بر همین اساس تا به‌امروز نام بیش از ۲۰ بازیکن را مطرح کرده‌اند که باشگاه گل‌گهر با رقم‌هایی باورنکردنی در پی جذب آنها می‌باشد و یا با آنها قرارداد امضاء کرده است. این در حالی است که این باشگاه با بودجه‌ای محدود و به مراتب پایین‌تر از برخی باشگاه‌های لیگ‌برتری و با اهدافی آینده‌نگرانه وارد فصل نقل و انتقالات تابستانی شده و تا به امروز با هدف حفظ شاکله‌ تیم فصل گذشته و هم‌چنین رفع نقاط‌ضعف خود، با رقم‌هایی معقول، اقدام به بستن قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی کرده است.

۳. و اما مهم‌ترین موضوع در دل این نکته نهفته است که از حضور باشگاه گل‌گهر در بالاترین سطح فوتبال ایران تنها دوفصل گذشته است و قطعا آشفته‌بازاری که امروز در پروسه نقل و انتقالات فوتبال ایران دیده می‌شود و درخواست‌های نجومی و غیرمنطقی برخی بازیکنان، اتفاقا نتیجه‌ سیاست‌های اشتباه و بلندپروازی‌های برخی از تیم‌هایی است که در سال‌های گذشته تا توانستند سنگ‌بنای بسیاری از مشکلات و معضلات فعلی را گذاشتند و امروز با هدف منحرف کردن اذهان عمومی و تبرئه کردن خود، نوک پیکان شایعات را به سمت‌تیم‌هایی مثل گل‌گهر نشانه گرفته‌‌اند که نقشی در این اتفاقات نداشته‌‌اند و با کمترین حاشیه در حال فعالیت و سرمایه‌گذاری منطقی در فوتبال ایران هستند.

۴. باشگاه گل‌گهر مجدد اعلام می‌کند، تنها خبرهایی را تایید می‌کند که از سایت و صفحه‌رسمی این باشگاه منتشر شود. همچنین باشگاه گل‌گهر شکایت‌ از شایعه‌پردازانی که در فضای مجازی با طرح ادعاهای نادرست در پی برهم زدن آرامش هواداران و ایجاد چهره‌ای غیرواقعی و خیالی از این باشگاه هستند، را حق قانونی خود می‌داند و تاکید می‌‌کند؛ با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای که همواره خود را به آنها مقید دانسته، تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا نماینده‌ای شایسته برای هواداران خونگرم خود و مردم شریف سیرجان در فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال ایران باشد. بیشتر بخوانید: زکی‌پور قراردادش با گل‌گهر را تمدید کرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه گل گهر سیرجان نقل و انتقالات نقل و انتقالات باشگاه گل گهر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است

اینتر روی همکاری طولانی مدت با سیمونه اینزاگی حساب کرده است.

طرفداری | جوزپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، تأکید کرد که این تیم می‌خواهد با سیمونه اینزاگی به کار خود ادامه دهد و قرار است در نقل و انتقالات تقویت شود. ماروتا قبل از شروع بازی با تورینو به DAZN گفت:

حس رضایت فوق العاده ای داریم، بهترین قسمت جشن هنوز فرا نرسیده است. حضور در اتوبوس قهرمانی؟ نه من نخواهم رفت. بازیکنان، اعضای کادر و سرمربی قهرمانان واقعی تیم هستند؛ من در پیاتزا دومو منتظر آنها خواهم بود.

 برای تصمیم گیری به شجاعت نیاز است

این تیم پیشرفت کرده و ما از طریق شکست ها، تجربه کسب کرده ایم. اینها مقدمات مهمی برای رسیدن به نتایج فوق العاده هستند. وقتی تیم بزرگی را مدیریت می کنید، اوضاع متفاوت است. فشار وجود دارد؛ شما باید تصمیم بگیرید و مسئول باشید. همچنین برای تصمیم گیری با وجود انتقادات، به شجاعت نیاز دارید.

 ادامه کار با اینزاگی

اینزاگی در امتحان قبول شد و چرخه برد با او شروع شده. او ثابت کرده که یک مربی خوب و برنده است. ما می خواهیم با او ادامه دهیم، هنوز حتی نیمی از این مسیر را هم طی نکرده ایم. تیم باید تقویت شود. یک نقل و انتقالات خلاقانه انتظار ما را می کشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023