Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، در مدت این ۵ سال بازیکنان بزرگی همزمان با حضور بازیکنان تازه، از پرسپولیس جدا شده اند که نفراتی بزرگ در میان آنها دیده می شود.

از ترکیب اصلی حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان مردانی مثل علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، احمد نور اللهی، مهدی طارمی جزو این نفرات جدا شده هستند ضمن این که دیگر مردان برتر جدا شده دست کمی از این نام ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرور نام افرادی مثل محمد انصاری، رامین رضائیان، سروش رفیعی، شایان مصلح، فرشاد احمدزاده، علی علی پور، بشاررسن، محسن مسلمان، گادوین منشا، محمد نادری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه و … از بین نفرات همچنان فعال در سطح اول از تیم پرسپولیس جدا شده اند.

می توان به نفرات جدا شده در صورت جدایی شهریار مغانلو، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، وحید امیری و امید عالیشاه نام آنها زا هم افزود اما هواداران پرسپولیس هنوز این امید را دارند که این بازیکنان را از دست ندهند.

به هر حال از نفرات دوران قهرمانی پرسپولیس در مدت ۳ سال و نیم گذشته نفراتی جدا شده اند که منتخب بهترین های آنها دست کمی از تیم ملی ندارند، ترکیب تیمی با حضور بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی (رامین رضائیان)، شایان مصلح، احمد نوراللهی، بشاررسن، فرشاد احمدزاده (محسن مسلمان)، سروش رفیعی، علی علیپور و مهدی طارمی با کمی اغماض از لحاظ توانمندی فنی به ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان نزدیک است.

حالا این ترکیب را با منتخب بهترین های حال حاضر پرسپولیس شامل حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، وحید امیری، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر (در صورت عدم جدایی عالیشاه، کامیابی نیا و وحید امیری) مقایسه کنید، کدام ترکیب بهتر است؟ به نظر شما منتخب جدا شده های سالهای اخیر پرسپولیس از این تیم کیفیت فنی بالاتری ندارند؟ اگر عالیشاه، کامیابی نیا و امیری و حتی یک نفر از آنها هم از پرسپولیس جدا شوند، این اختلاف کیفیت بارزتر نخواهد شد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کامیابی نیا جدا شده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان