Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، طرح ویژه طبخ و توزیع بیش از ۴۵۰۰ پرس غذای نذری برای عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی اجرا گردید.

 علیرضا عطایی‌پور جانشین قرارگاه شهید ابراهیم هادی استان کهگیلویه و بویراحمد از پخت بیش از ۴۵۰۰ پرس غذا در عاشورای حسینی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این غذا‌ها در شهرستان‌های دنا؛ مارگون و بویراحمد بین عزاداران حسینی و مردم‌ سوگوار اباعبدالله توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی‌پور گفت: برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این قرارگاه در محرم بوده است.

جانشین قرارگاه شهید هادی خدمات دیگری مانند اهدا جهیزیه به جوانان و تازه عروس دامادها،کمک به مناطق کم‌ برخوردار استان اهدا لباس و گرم پوش بین نیازمندانان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در زلزله سی‌سخت را از کارهای گذشته این قرارگاه قلمداد کرد .

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عزاداران امام حسین ع مارگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، «وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی فوتسال در سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 847876 برچسب‌ها ایران و تایلند فوتسال و فوتبال ساحلی ورزش

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور