Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:10:31 GMT

تست کرونای چهار ستاره آرسنال مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۹۰۷۲

تست کرونای چهار ستاره آرسنال مثبت اعلام شد

تست کرونای پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت، ویلیان و رونارسون مثبت اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر انگلیس از هفته گذشته آغاز شد و آرسنال در اولین مسابقه خود شکست غیرمنتظره ای را مقابل تیم تازه صعود کرده برنتفورد متحمل شد و با دو گل از این تیم شکست خورد تا شاگردان میکل آرتتا شروع ناامیدکننده ای در مسابقات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حالا به نظر می رسد که اوضاع برای آرسنالی‌ها نگران کننده تر از قبل نیز شده است چراکه این باشگاه رسماً اعلام کرد که چهار ستاره این تیم یعنی پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت، ویلیان و رونارسون با تست مثبت کرونا روبرو شده اند و نمی توانند این تیم را در مسابقه حساس روز یکشنبه مقابل چلسی همراهی کند.

 

 

 

 

بر اساس اعلام باشگاه آرسنال این سه بازیکن با رعایت پروتکل های مربوطه به قرنطینه رفته اند و تا زمان بهبودی از تمرینات توپچی‌ها دور خواهند بود. همچنین طی روزهای آینده دوباره از این بازیکنان تست PCR به عمل خواهد آمد و بعد از منفی شدن آن می توانند دوباره به تمرینات آرسنال برگشته و تیم میکل آرتتا را همراهی کنند.

آرسنال ویروس کرونا پییر امریک اوبامیانگ ویلیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال ویروس کرونا ویلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر امروز به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد. این برد به شاگردان میکل آرتتا اجازه داد تا 80 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول بایستد.

بوکایو ساکا به عنوان یکی از گلزنان آرسنال در بازی امروز به اسکای گفت:"20 دقیقه آخر خوب نبود، اما ارزشش را داشت. حالا ما دوش می‌گیریم، سوار اتوبوس می‌شویم تا ورزشگاه را ترک کنیم، بازی منچسترسیتی آغاز می‌شود و باید به بهترین‌ها امیدوار باشیم!"

شانس قهرمانی آرسنال؟

ما می‌دانیم که دستیابی به قهرمانی برای هواداران و همچنین خودمان ما چه معنایی دارد، بنابراین خوشحالیم. می‌دانیم که این یک برد بزرگ برای ماست، ما سه بازی پیش رو داریم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم!

منچسترسیتی؟

سیتی تیم شگفت انگیزی است اما کامل نیست. هیچ‌کس کامل و بی نقص نیست. آن‌ها می‌توانند امتیاز از دست بدهند. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

بازی امروز؟

شاید اگر این بازی فصل گذشته انجام می‌شد، تاتنهام به تساوی می‌رسید اما ما نشان دادیم که چه تجربه ای داریم. می‌توانیم به ورزشگاه تاتنهام بیاییم و سه امتیاز را بگیریم، حتی زمانی که ریسک زیادس وجود دارد و بازی بزرگی پیش روی ماست. جای زیادی برای خطا وجود ندارد، ما از سال گذشته تجربه زیادی به دست آوردیم و برای سه بازی آخر آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟