Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، یک مقام پلیس سومالی عصر روز پنج شنبه به وقت محلی اعلام کرد که در پی انفجار یک بمب انتحاری در شهر «موگادیشو» پایتخت این کشور دستکم دو تن کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که محل انفجار این بمب انتحاری در نزدیکی مقر آژانس اطلاعات و امنیت ملی سومالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که یک نیروی نظامی از جمله قربانیان این انفجار بود.

یک مقام پلیس سومالی که خواست نامش فاش نشود، درباره این بمب گذاری گفت: «پلیس معتقد است که این حمله توسط یک بمب‌گذار انتحاری که کمربند انفجاری بسته بود، صورت گرفته است، با این حال تحقیقات در این زمینه در دست انجام است».

این مقام در ادامه افزود که دست کم ۳ تن از جمله دو نظامی در این انفجار زخمی شده‌اند که جهت مداوا فوراً به بیمارستان انتقال یافتند.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما گروهک تروریستی مستقر در سومالی موسوم به «الشباب» حمله‌های اخیر در این کشور واقع در شاخ آفریقا را برعهده گرفته است.

گفتنی است، گروهک تروریستی الشباب- وابسته به القاعده- در بمب گذاری اکتبر ۲۰۱۷ در پایتخت سومالی که به مرگ حدود ۶۰۰ تن انجامید، دست داشت؛ حمله‌ای که مرگبارترین حمله تروریستی در تاریخ سومالی به شمار می‌رود.

کد خبر 5283804

منبع: مهر

کلیدواژه: سومالی موگادیشو بمب گذاری حمله انتحاری گروه تروریستی الشباب القاعده افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا عراق طالبان افغانستان تحولات افغانستان لبنان اشرف غني رژیم صهیونیستی فلسطین ترکیه شهر کابل روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم) هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز فرو رفتن خانه‌های مسکونی در انگلیس در پی وقوع سیلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی