Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلب ها می توانند به طور تخصصی با نقد تخصصی و ارائه دیدگاه های تخصصی به جامعه و کارگزاران کمک کنند.

«غلامرضا انصاری»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با الزام نقد از درون، در جریان اصلاحات اظهار کرد: اصلاح طلبی به طرز جدی نقد گذشته خود را در دستورکار دارد و نقاط ضعف و قوتی که در مجموعه دورانی که در قدرت بود از کابینه مهندس موسوی و دو دولت اصلاحات مورد بازبینی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره ها هم دورانی طلایی وجود داشت و هم نقاط ضعفی وجود داشت که از چشم دور اندیشان دور نخواهد ماند. ارزیابی عملکرد رقبا نیز مدنظر اصلاح طلبان است.

او افزود: اکثر دوران چهل ساله گذشته یا به طور حداکثری و یا درصد قابل توجهی از قدرت در دست جریان رقیب بود. امروز مشکلات معیشتی و فقر و فساد و ناکارآمدی و تحریم ها شرایط هولناکی برای جامعه رقم زده ارزیابی دقیق شرایط موجود و راه های رسیدن به شرایط مطلوب مورد توجه اصلاح طلبان است.

انصاری تاکید کرد: قطعا اصلاح طلبان در شرایط امروز که قوا یکدست شده است در قالب نقد کارشناسی و ارائه دیدگاه ها می‌توانند در خدمت کارگزاران امروز و کشور باشند و با توجه به ظرفیت عظیم انسانی و منابع کشور، مانیفستی اساسی برای جریان اصلاح طلب ایجاد کنند و در صورت کسب امکان حضور در دولت را پیدا کنند و با برنامه نسبت به حل مشکلات کشور گام بردارند.

او در پایان گفت: اصلاح طلبان می توانند به طور تخصصی با نقد تخصصی و ارائه دیدگاه های تخصصی به جامعه و کارگزاران کمک کنند. در جامعه ظرفیت بزرگی وجود دارد. سرمایه های انسانی و اقتصادی مهاجرین نیز وجود دارد در صورت وجود همدلی و هم صدایی در جامعه می توان از این ظرفیت ها بهره برد و گام هایی اساسی به سوی توسعه برداشت‌. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دولت اصلاحات اصلاح طلبان مشکلات فقر جامعه کارشناسی دولت سرمایه اصلاح طلبان غلامرضا انصاری اصلاح طلبان اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی

صحبت های جو کول در خصوص عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری را مشاهده می کنید.

دانلود (9.6MB)

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!