Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: در مجلس کسانی هستند که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نمی رسد این افراد دنبال لابی هستند که باید به دنبال این باشیم که این دستها کوتاه شود دوستان وزراء هم فریب چنین افرادی را نخورند.

«اردشیر مطهری»، نماینده مردم گرمسار در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با "ارزیابی خود از لیست کابینه دولت سیزدهم" گفت: اکثریت قریب به اتفاق افراد معرفی شده به مجلس عملکرد خوبی دارند و گزینه مناسبی برای وزراتخانه ها محسوب می شوند زیرا صاحب تجربه هستند و دانش کار دارند، در مسیر انقلاب عمل کردند و بعضی از آنها روحیه فساد ستیزی دارند و نکته حائز اهمیت، نزدیکی بعضی از این آقایان با رئیس جمهور است که این خودش نقطه قوت بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بیشترین چالش کشور در زمینه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است که خیلی اهمیت دارد، آقایان به این مسیر و حوزه های مختلف توجه داشته باشند. در بحث راه و شهرسازی، مسکن خانواده های آسیب پذیر خیلی اهمیت دارند زیرا گرفتاری هایشان بیشتر در حوزه مسکن است. بحث اقتصادی را شخص آقای رئیس جمهور باید مدیریت کند و از پتانسیل ها و ظرفیت های بدنه دولت استفاده شود نه صرفا یک وزارتخانه خاص، یعنی این چرخه و دنده چرخ ها باید باهم بچرخند.

نماینده مردم گرمسار در خصوص پیش بینی خود از جلسه رای اعتماد بیان کرد: اکثریت قریب به اتفاق لیست وزرای پیشنهادی رای می آورند ولی یک تعدادی از وزرای پیشنهادی باید زودتر خودشان را به بعضی از دوستان و نمایندگان مجلس بشناسانند زیرا نمایندگان ملاحظاتی دارند که منطقی است باید وزیر پیشنهادی با نمایندگان ارتباط بگیرد و بنشیند، آنها را توجیح کند و نقطه نظرات را بگوید، آن عده قلیل از وزرای پیشنهادی غفلت نکنند و از فرصت باقی مانده استفاده شود.

او گفت: در مجلس کسانی هستند که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نمی رسد این افراد دنبال لابی هستند که باید به دنبال این باشیم که این دستها کوتاه شود دوستان وزرا هم فریب چنین افرادی را نخورند. مجلس استقلال دارد و نمایندگان محترم هم استقلال دارند. بالاخره در مجلس هم عده ای قلیل و کاسب وجود دارد. این نمایندگان قلیل خودشان را برتر می‌دانند و احساس می کنند که مجلس در دست آنها است. وزیرهای پیشنهادی بروند سراغ نمایندگان، نگاه نکنند که یک نماینده ای مطرح است و یک نماینده ای مطرح نیست. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم برنا دولت مجلس انقلاب رئیس جمهور خانواده مسکن وزارتخانه نمایندگان مجلس استقلال رای اعتماد کابینه وزرای پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ضرب‌الاجل به پاستور