Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بروحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات حمایتی به ۱۴۲ نفر در قالب ۱۲۸ پرونده پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون مجموعه های ورزشی استان ۴۹ میلیارد ریال تسهیلات درخواست داده اند و طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا میزان این وام ها به ازای هر فرد و برای مجموعه بزرگ (از لحاظ کارکنان)  تا ۹۰۰ میلیون ریال متغیر بوده است اما باز هم زیان های کرونایی باشگاه داران جبران نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروحی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ باشگاه ورزشی خصوصی در استان، یادآور شد: اگرچه این اداره کل نسبت به معافیت حق اجاره سالن‌های دولتی اقدام کرده و در مدت تعطیلی اجباری به علت شیوع کرونا اجاره ای دریافت نکرده است اما متاسفانه زیان های مالی کرونا در ورزش استان به حدی بوده است که اخیرا ۴۰ باشگاه ورزشی خصوصی استان ورشکسته شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون فعالیت بیشتر رشته های ورزشی در هشت شهرستان‌ استان به علت قرمز شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا، تعطیل شده است که از جمله آنها می توان به باشگاه ها و اماکن ورزشی دولتی، خصوصی،  استخرها، سالن‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی اشاره کرد.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا تسهیلات بانکی بجنورد ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ طرح شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده است.

بیرامی اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از حدود ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه‌شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع نیز در دست اجرا است.

به گفته بیرامی، همچنین در سفر رئیس‌جمهور هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل